header 2

יום חמישי, 1 באוגוסט 2019

שלום כיתה א'- פסטיבל חגיגי לציון הכניסה לבית הספר

הפסטיבל הייחודי חוגג שלב חדש בהתבגרותם של הילדים העולים מהגן אל בית הספר
ב"טקס מעבר" חגיגי, מרגש וצבעוני . במשך יומיים יעמדו במרכז החגיגה העולים לכיתה א', ויחד עם בני משפחותיהם יציינו את המעמד המכונן במוזיקה, יצירה, מופעים וסדנאות.

ימים ג'-ד'|27-28/8 / 16:30, 10.30 (בשני סבבים) | 30 ₪ לילד , חינם למבוגר
 
  
המעבר מהגן לבית הספר הוא צעד גדול ומרגש עבור הילדים הרכים והמשפחות שלהם. הוא טומן בחובו פרידה מסוימת מהילדות ומשגרת המשחק, והסתגלות לשלב חדש ובוגר יותר, עם מערכת שעות, שגרת לימודים ורכישת השכלה וכלים חדשים.  
מסורת "שלום כיתה א" נולדה בבית אבי חי כדי ללוות הילדים יד ביד אל המקום החדש והלא נודע הזה באופן חווייתי ומשמח, מתוך מטרה להעצים את הילדים, לשים את התלמידים לעתיד במרכז ולחגוג איתם את הצעד המכונן, ממש כמו בטקסי חניכה וטקסי מעבר בתרבויות שונות ברחבי העולם.
במשך היומיים האחרונים לחופש הגדול יתקיים יריד פעילויות מיוחד סביב המעבר הגדול וסביב המילה הכתובה, ובו שלל פעילויות לילדים ולהורים. בין השאר, יתקיימו ההפעלות הבאות:
    
מופעי סיפור מיוחדים לפסטיבל- ספרים בנושאי מילים ואותיות ילדים נפגשים עם סופרים וספרים, מפגש מיוחד המשלב קריאה לא שגרתית בסיפורים מרתקים, מוסיקה 
ופעילות. עורכת ומנחה: שרית זוסמן | פסנתרן: מוריאל הופמן 
יום שלישי 27.8 –  "חנות המילים של נֹעם", מפגש עם הסופר רוביק רוזנטל 
יום רביעי 28.8 – "אותיות מתוקות", מפגש עם הסופר ג'קי לוי 

מופע ליצנות- ברוכים הבאים לכיתה א'  (כ-30 דקות)
שיעור מצחיק עם מורים מבולבלים. במאי וליצן: ינון שאזו | בהשתתפות הליצנים: רפאל שחר ואורית מרוד (* בשעות 10:15, 11:15, 16:45, 17:45)
סדנה להכנת ציוד לבית הספר  (כ-45 דקות)
במקום לקנות - פעילות משותפת להורים ולילדים ובה תפירת קלמר, קישוט עפרונות, עיצוב טקסטיל ועוד...  (*בשעות: 10:00, 11:00, 12:00, 16:30, 17:30, 18:30 )

יריד הפעלות בחצר בית אבי חי לאורך כל אחר הפעילות:
קישוט וכתיבה בעוגיות בצורת אותיות , איפור פנים בצורת אותיות, סדנת תנועה וקצב, ציור עם גירים על
לוח של פעם, פינת קריאה ועוד...

את החגיגה אפשר גם להמשיך בבית: פוסטר אותיות, דפי  צביעה וערכות אישיות להכנת טקס ביתי, עם ציורים ושירים ועם המחשבות, התובנות והמשאלות הפרטיות של כל ילד לקראת העלייה לכיתה א', חוברת שאפשר להניח מתחת לכרית בלילה שלפני היום הגדול.

את החגיגה אפשר גם להמשיך בבית: פוסטר אותיות, דפי  צביעה וערכות אישיות להכנת טקס ביתי, עם ציורים ושירים ועם המחשבות, התובנות והמשאלות הפרטיות של כל ילד לקראת העלייה לכיתה א', חוברת שאפשר להניח מתחת לכרית בלילה שלפני היום הגדול, הכל להורדה מאתר בית אבי חי.

*****

לפרטים נוספים, הזמנות כרטיסים ואירועים אחרים בבית אבי חי- אתר הבית: www.bac.org.il
 
 בית אבי חי, קינג ג'ורג' 44 ירושלים  | טלפון-  02-621-5300
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.