header 2

יום חמישי, 7 בפברואר 2019

אינסוליין קיבלה אישור רישום ב-FDA עבור אייפן: מכשיר חכם המורכב על עטי הזרקת אינסולין ומייעל את הטיפול העצמי בסוכרת

"אנו שמחים על קבלת אישור ה-FDA למוצר האייפן, כחלק מתהליך המסחור של האייפן. אנו פועלים בימים אלה לקראת שיתופי פעולה עם גופים גדולים בתחומי הרפואה הציבורית, על מנת להתחיל בשימוש במוצר, וגם למטרות מעקב, איסוף וניתוח הנתונים שיתקבלו מהשימוש במכשיר, ובסופו של דבר להרחיב את השימוש בו. אנו ממשיכים להיערך להכנסת המוצר לשוק כבר ב-2019", אמר נאור אליהו, יו"ר אינסוליין

אינסוליין (ת"א: אנסל) הודיעה כי קיבלה אישור על השלמת הרישום במנהל התרופות האמריקאי (FDA) לשיווק האייפן (Eye-Pen) בארה"ב. האייפן הוא מכשיר חכם ומודולרי המורכב על עטים להזרקת אינסולין, ומסייע למשתמשים בניהול עצמי של הטיפול במחלת הסוכרת, על ידי תיעוד זמנים ומינוני נטילת אינסולין באמצעות זריקה. אינסוליין (ת"א: אנסל) היא חברה ישראלית, העוסקת במחקר ופיתוח מכשור רפואי ותרופות בתחום הסכרת, ופועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי מאז 2018, באמצעות חברת הבת יעד-שיאן ניהול ויזמות. משרדי אינסוליין נמצאים בירושלים.

מערכת האייפן כוללת קישוריות ומעקב אחרי הזרקות האינסולין באמצעות אפליקציית מובייל ייעודית, המאפשרת לה לבצע איסוף וניהול מידע. השימוש באייפן ובאפליקציה מאפשר למשתמשים לקבל טיפול אפקטיבי באופן פשוט יותר, עקב צמצום הצורך לזכור ולתעד את פרטי הטיפול, הכוללים הזרקות רבות ומינונים העשויים להשתנות מידי יום. עקב כך, שימוש באייפן מגביר את היענות המשתמש לטיפול המומלץ בסוכרת. אפליקציית המובייל של אייפן מספקת התראות מפני טעויות אנוש כמו שיכחה של עט ההזרקה, הזרקות אינסולין כפולות או דילוג על הזרקות, וכן, מספקת התראה על מצבים בעייתיים, כמו חשיפה לטמפרטורות גבוהות המזיקות ליעילות האינסולין.

נאור אליהו, יו"ר אינסוליין: "אנו שמחים על קבלת אישור ה-FDA למוצר האייפן, כחלק מתהליך המסחור של האייפן. במסגרת עסקת המיזוג שעשינו בתחילת 2018 התחייבנו להשקיע כספים בפיתוח ואנחנו מרוצים מאד היום לראות שההשקעה הזו מניבה לנו מוצר מוצלח כמו האייפן. במסגרת זו, אנו פועלים בימים אלה לקראת שיתופי פעולה עם גופים גדולים בתחומי הרפואה הציבורית. זאת, על מנת להתחיל בשימוש במוצר, וגם למטרות מעקב, איסוף וניתוח הנתונים שיתקבלו מהשימוש במכשיר, ובסופו של דבר להרחיב את השימוש בו. האייפן הוא מכשיר ייחודי עבור חולי הסוכרת המשפר משמעותית את הטיפול העצמי במחלה, ובכך מגביר את יעילות הטיפול. המכשיר פותח בפנינו שוק משמעותי כיוון שחברות האינסולין מחפשות ערוץ תקשורת ישיר עם הלקוחות, שיאפשר להן גישה למידע ובידול עסקי, עם פתרון עדיף ומתקדם יותר, כמו גם חברות בתחום ניהול הסוכרת המעוניינות בגישה לכמה שיותר מידע מהמטופלים על מנת לשפר את הטיפול בסוכרת. אנו ממשיכים להיערך להכנסת המוצר לשוק כבר ב-2019."

על פי נתוני האגודה הבינלאומית לסוכרת, ההוצאה בשנת 2017 על טיפול בסוכרת בעולם עומדת על 727 מיליארד דולר בשנה, המהווה כ-12% מהתקציב העולמי לבריאות. בשנת 2017 היו 425 מיליון חולי סוכרת ברחבי העולם, והצפי הוא כי בשנת 2045 יהיו בעולם 629 מיליון חולים. כיום, כ-50 מיליון אנשים מזריקים אינסולין מידי יום, ומאות מיליוני עטי הזרקה נמכרים בעולם מידי שנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.