header 2

יום שלישי, 26 בפברואר 2019

קתוורקס מוסיפה סגן נשיא לשיווק גלובלי להנהלה הבכירה


כפר סבא, ישראל ואליסו וייחו, קליפורניה, 25 בפברואר 2019, (BUSINESS WIRE):

קתוורקס הודיעה שראמין מוסאבי הצטרף לקתוורקס כסגן נשיא לשיווק גלובלי ואסטרטגיה. מר מוסאבי, משווק מנוסה בתחום הלב וכלי דם, יהיה אחראי על ההשקה הקלינית והמסחרית בארה"ב של מערכת  FFRangio™של קתוורקס וההתרחבות העתידית הישירה לשווקים גלובליים אחרים.

למר מוסאבי יש מומחיות של יותר מ-15 שנים בשיווק גלובלי, אסטרטגיה, פיתוח מוצרים וניהול כללי והוא מוכר מאוד בזכות ההשקות של כמה ממכשירי הלב וכלי דם הכי מוצלחים בעשור האחרון. לפי שהצטרף לקתוורקס, ראמין היה מנהל השיווק של Transcatheter Heart Valves בארה"ב ב-Edwards Lifesciences. ראמין קיבל תארי B.S. בהנדסת מחשבים ובהנדסת חשמל מהאוניברסיטה של קליפורניה, אירביין. הוא גם קיבל תואר M.B.A. מהאוניברסיטה של קליפורניה, אירביין ותעודת הנהלה בכירה בבריאות בחדשנות עסקית בבריאות גלובלית מבית הספר למינהל עסקים של הרווארד.

ג'ים קורבט, מנכ"ל קתוורקס, אמר על המינוי של ראמין: "אני מאוד נרגש מהצטרפותו של ראמין לצוות ההנהלה שלנו. החשיבה האנליטית והאסטרטגית שלו יחד עם הניסיון בהשקת טכנולוגיות חדשניות ומשנות מצב תוך שימוש בפלטפורמות דיגיטליות מתקדמות כדי להעלות מודעות ולהגדיל את האימוץ, יועילו מאוד כשאנו משיקים ומגדילים את האימוץ של מערכת FFRangio של קתוורקס בארצות הברית ובעולם. המערכת של קתוורקס מהווה הזדמנות אדירה לקרדיולוגיים התערבותיים לשפר את איכות הטיפול ולהוריד עלויות בטיפול במחלת לב כלילית של כלי דם רבים".

מר מוסאבי אמר: "אני נרגש להצטרף לקתוורקס ואני יודע שרופאים וחולים יפיקו תועלת רבה מכך שתהיה פלטפורמה לא פולשנית אובייקטיבית שתתמוך באופן שגרתי בקבלת החלטות PCI (התערבות כלילית מלעורית) בזמן אנגיוגרפיה כלילית. המטרה שלנו היא להבטיח שמערכת FFRangio של קתוורקס תהיה מועילה מבחינה קלינית וכלכלית לקרדיולוגיים התערבותיים, החולים שלהם ולמערכת הבריאות כולה".

מערכת FFRangio של קתוורקס מספקת במהירות ובמדויק את הנחיית FFR האובייקטיבית שנחוצה למיטוב החלטות לגבי טיפולי PCI לכל חולה. היא לא פולשנית ומבוצעת בזמן ההליך במהלך אנגיוגרפיה כלילית מבלי להוסיף סיכונים קליניים נוספים או עלויות לכל תהליך. החברה קיבלה אישור 510(k) מ-FDA בארה"ב עבור תוכנת הסימולציה הפיזיולוגית של כלי הדם הכליליים FFRangio של קתוורקס ב-19 בדצמבר 2018.

אודות קתוורקס

קתוורקס היא חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת ביישום פלטפורמת המדע החישובי המתקדמת שלה כדי למטב החלטות בטיפולי PCI ולהעלות את צילום העורקים הכליליים מהערכה חזותית לכלי לקבלת החלטות אובייקטיביות מבוססות FFRangio עבור רופאים. הוכח שקבלת החלטות PCI מונחית FFR מעניקה תועלת קלינית משמעותית לחולים עם מחלת לב כלילית ותועלת כלכלית לחולים ולמשלמים. ההתמקדות של החברה כיום היא ספציפית בהבאת המערכת FFRangio של קתוורקס לשוק כדי לספק הנחיית FFRangio מהירה, מדויקת ואובייקטיבית בזמן ההליך שמעשית בכל המקרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.