מודל משנה מצב ייבדק בפריס וניו יורק ב-2019
דאבוס,
שווייץ, 24 בינואר 2019, (BUSINESS WIRE):
חברת
פרוקטר & גמבל (NYSE:PG) הודיעה היום על ההכנסה
לשימוש של אריזות שניתנות לשימוש ומילוי חוזר בכמה מהמוצרים הכי פופולריים שלה
כחלק מפעילות חדשה שמטרתה לשנות את התלות של העולם באריזות לשימוש בודד ופסולת חד
פעמית. בנוסף, פתרונות מעגליים חדשים "אסוף ומחזר" שעוזרים להפחית פסולת
מוכנסים אף הם לשימוש כחלק משותפות עם LoopTM,
פלטפורמת מסחר אלקטרוני מעגלית שפותחה על ידי המובילה הבינ"ל במיחזור TerraCycle.
רבים מהמותגים הגדולים ביותר של P&G, ביניהם PanteneTM,
TideTM, CascadeTM
ו-Oral-BTM ישתתפו בפלטפורמה החדשנית הזאת בהמשך השנה
הזאת.
Loop הוא פתרון אריזה
וקניות מעגלי גלובלי ראשון מסוגו שמטרתו לשפר את הביצועים הסביבתיים ואמות המידה
של הנוחות בהשוואה לפתרונות המסחר האלקטרוני הנוכחיים באמצעות אריזות שאוספים
אותן, מנקים, ממלאים מחדש ומשתמשים מחדש. Loop
גם מציע את האפשרות לאסוף מוצרים משומשים מבית הצרכן למיחזור או שימוש חוזר. P&G
הייתה חברת מוצרי הצריכה הראשונה שמצטרפת ל-Loop.
השותפות
הזאת, שהוכרזה במפגש השנתי של הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, שווייץ, מקדמת עוד את
יעדי הקיימות "שאיפה 2030" של P&G והמחויבות המתמדת של החברה להפוך כוונות של
קיימות למעשים יומיומיים חיוביים.
המדענים
והמהנדסים של P&G פיתחו פתרונות ייצור, אריזה והפצה חדשניים
שישמחו את הצרכנים ויקלו על החיים המקיימים של הצרכנים המשתתפים. אחד עשר מותגים
של P&G יהיו זמינים ב-Loop
באחד משלושה פורמטים. המערכת של Loop תעבור תיקוף ומיטוב
באמצעות ניסויי למידה אמיתיים בשוק החל מאמצע 2019 בניו יורק ופריס.
אריזות בנות קיימא
מותגים
אהובים שנמצאים בכל בית כגון פנטן, טייד, Cascade ו-CrestTM
תכננו אריזות חדשות בנות קיימא שאפשר למלא מחדש, עם מיכלים יוקרתיים בעלי תכונות
ופונקציות חדשות.
·
פנטן
מציג בקבוק ייחודי שמיוצר מאלומיניום קל משקל ובר קיימא לשמפו ולמייצב השיער שלו.
·
טייד,
חומר הכביסה #1 של אמריקה, משתתף ב-Loop
עם חומר הכביסה המבוסס על צמחים שלו Tide purclean בבקבוק בר קיימא חדש
שעשוי מפלדת אלחלד עם מכסה מסתובב פשוט וזרבובית למזיגה קלה.
·
Cascade,
שמחפש כל הזמן דרכים לעשות את חוויית ניקוי הכלים ליותר טובה וידידותית לסביבה,
פיתח אריזה מאוד בת קיימא בשביל Cascade ActionPacs
שמאפשרת לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת.
·
קרסט מקדם קיימות בבריאות הפה באמצעות
הנוזל לשטיפת הפה החדש Crest
Platinum, פורמולה ייחודית
שמרעננת את הנשימה ומונעת כתמים בבקבוק זכוכית בר קיימא שאפשר למלא מחדש.
·
ArielTM ו-FebrezeTM משתתפים עם אריזה בת קיימא שאפשר למלא מחדש
שגם זמינה בחנויות, ובודקים מודל חדש של מילוי מחדש ושימוש חוזר ישר לצרכן.
מיחזור מילויים מחדש של מוצרים
·
Oral-B,
המוביל בחדשנות בבריאות הפה כבר יותר מ-50 שנה, יבדוק פתרונות מעגליים למברשות
השיניים החשמליות הנטענות והידניות שלו. Oral-B CLIC,
עיצוב איקוני חדש של מברשות שיניים ידניות, כולל ידית בת קיימא שמצוידת במנגנון
ייחודי שמאפשר לצרכנים להחליף רק את ראש המברשת. הפלטפורמה Loop
תמחזר ראשי מברשות משומשים של מברשות ידניות וחשמליות.
·
GilletteTM
ו-VenusTM יספקו חבילות נסיעה פרימיום כאריזה בת קיימא
שהצרכן ישמור בנוסף לידית. החלקים והלהבים המשומשים ממוצרי הטיפוח האלה ייאספו
מהצרכנים למיחזור נוסף על ידי TerraCycle.
מיחזור מוצרי היגיינה משומשים
·
PampersTM
ו-AlwaysTM
יבדקו איסוף מוצרי היגיינה משומשים מבתי הצרכנים למיחזור נוסף באמצעות
טכנולוגיה קניינית פורצת דרך שפותחה על ידי Fater,
מיזם משותף של P&G ו-Angelini Group.
הטכנולוגיה הופכת מוצרי היגיינה סופגים משומשים לחומרי גלם משניים ליישומים עם ערך
גבוה יותר.
"אנחנו
מתבססים על יותר מ-180 שנה של חדשנות ותובנות צרכנים מהמעלה הראשונה כדי לאפשר
צריכה אחראית בקנה מידה גדול", אמרה וירז'יני הליאס, סגנית נשיא ומנהלת
קיימות ראשית של P&G. "אנחנו גאים לשתף פעולה עם TerraCycle
כחברת מוצרי הצריכה הארוזים הראשונה שהיא חלק מהתוכנית הטרנספורמטיבית הזאת, וזאת
רק אחת מהדרכים הרבות שאנחנו מממשים את יעדי "שאיפה 2030" שלנו כדי
להאיץ חדשנות בת קיימא וליצור פתרונות מעגליים".
"הזמן
לפעול הוא עכשיו. אנחנו להוטים לרתום את העוצמה של ההגעה הגלובלית שלנו והכוח של המותגים הגלובליים האמינים שלנו כדי
להגדיל עוד פתרונות בני קיימא. שותפויות טרנספורמטיביות הן המפתח להשגת המשימה
הזאת ואף אחד לא יכול להצליח לבד", המשיכה.
"אנחנו
שמחים לשתף פעולה עם P&G ומותגים גלובליים אחרים,
קמעונאים, חברות תשתית והפורום הכלכלי העולמי כדי ליצור דרך חדשה לצרוך מוצרים
באופן יותר אחראי", אמר מנכ"ל TerraCycle
טום שאקי. "המטרה של Loop היא לא רק לבטל את
הרעיון של פסולת אריזות אלא גם לשפר מאוד את חוויית המוצר ואת נוחות הקנייה שלנו.
באמצעות Loop, הצרכנים יוכלו לצרוך מוצרים באופן אחראי באריזות בנות קיימא,
ניתנות לשימוש חוזר או ניתנות למיחזור מלא שתוכננו במיוחד. באמצעות העוצמה וההגעה
של מותגים אמינים כמו אלה של P&G נצליח לשנות את הרגלי הצרכנים
ולהשיג את הגודל שהמודל צריך כדי להשיג את מטרותיו".
אופן הפעולה של Loop
·
קנייה:
הצרכנים ייגשו לאתר של Loop או לאתרים של הקמעונאים השותפים של Loop
ויקנו מותגים אמינים שתוכננו עכשיו מחדש כנטולי פסולת אריזות.
·
קבלה:
הצרכנים יקבלו את המוצרים בני הקיימא שלהם בתיק המשלוח החדיש המעוצב בלעדית של Loop
שמבטל את הצורך בחומרי משלוח לשימוש חד פעמי כמו קופסאות קרטון.
·
הנאה:
הצרכנים חווים אלגנטיות ונוחות וכל זאת תוך ביטול הרעיון של פסולת אריזות שמושלכת.
·
איסוף:
אין צורך לנקות ולהשליך את האריזה. כשהצרכנים גומרים את המוצרים שלהם, הם שמים את
האריזה הריקה באחד מתיקי ה-Loop שלהם. Loop
תאסוף ישירות מביתם.
·
ניקיון:
צוות המדענים של P&G פיתח טכנולוגיות ניקוי מותאמות כך שאפשר
יהיה להשתמש שוב באופן בטוח בכל מוצר.
·
מילוי חוזר,
מיחזור או שימוש חוזר: Loop
מחדשת מייד את המלאי של מוצרים לפי הצורך ומחזירה את תיקי המשלוח שמולאו מחדש
לצרכן. אם יש מוצרים משומשים שאפשר להשיב כמו חיתולים, פדים, סכיני גילוח או חלקי
מברשות, הם יושבו לשימוש חוזר או מיחזור.
המוצרים
של P&G שזמינים דרך Loop
פנטן
המטרה
שלנו היא להעניק ליותר נשים יותר ימי שיער נפלאים ואנחנו כל הזמן מחדשים ומשפרים
את איכות המוצרים והאריזות שלנו. הפתרון החשוב הזה יכול לעזור לבטל את פסולת
האריזות לגמרי באמצעות בקבוק לשמפו ולמייצב שיער שמנציח את אהבתנו לים ולסביבה.
אנחנו משתפים פעולה עם Loop של TerraCycle
כדי לעזור לעבור מבקבוקי פלסטיק חד פעמיים לבקבוקים בני קיימא ושרשראות הספקה עם
מערכות מילוי מחדש, שבהן הפסולת מעולם לא נוצרת. הבקבוקים הייחודיים האלה, שעשויים
מאלומיניום קל אבל בר קיימא, תוכננו לניקוי, מילוי מחדש ושימוש חוזר כחלק ממערכת Loop
ועולים בקנה אחד עם השאיפה הכוללת שלנו והמטרה להיות בחזית הענף.
טייד
אנחנו
יודעים שהניקיון חשוב -- לכם, למשפחה שלכם ולכדור הארץ שלנו, לכן יצרנו את Tide
purclean: חומר הכביסה הראשון המבוסס על צמחים עם
עוצמת הניקוי של טייד. הבקבוק החדש הזה של
Tide purclean עשוי מפלדת אלחלד, עם מכסה מסתובב בר קיימא
פשוט וזרבובית למזיגה קלה. כשהחומר נגמר, פשוט תשימו את הבקבוק הניתן למילוי מחדש
בתיק של Loop, והוא ינוקה, ימולא מחדש ויהיה מוכן לשימוש
חוזר. Tide purclean פותח לכל המשפחה, אינו מכיל צבעים והוא עדין
על עור רגיש. הפורמולה מיוצרת באתר שרוכש חשמל מאנרגיית רוח מתחדשת ושולח אפס
פסולת ייצור למטמנות, וזה עושה את Tide purclean לבחירה מודעת לכדור הארץ
שתוכננה מתוך מחשבה על עתידנו. הקלו על המכונה עם Tide
purclean.
Cascade
Cascade®
מחפש כל הזמן דרכים לשפר את החוויה שלכם ולהבטיח ידידותיות לסביבה באמצעות האריזה
המאוד בת קיימא החדשה שלנו. כש-Cascade ActionPacs™
נגמר, פשוט תשימו את הבקבוק הניתן למילוי מחדש בתיק של Loop,
והוא ינוקה, יעבור חיטוי, ימולא מחדש ויהיה מוכן לשימוש חוזר. Cascade
Platinum ActionPacs™ מנקה מזון שדבוק 24 שעות כל כך טוב, שהוא
מאפשר לצרכנים לדלג על השטיפה המוקדמת. זה יכול לחסוך עד 15 גלונים של מים לכל
הפעלה של המדיח. וכשמכפילים בכל משתמשי המדיחים שמפעילים שטיפה מוקדמת, זה יכול
לחסוך עד 150 מיליארד גלון של מים בכל שנה בארצות הברית לבדה.
קרסט
קרסט
הוא דוגמה לחידוש יותר בר קיימא בנוזל לשטיפת הפה. הפורמולה ללא אלכוהול, פרוקסיד
ופרבן של Crest Platinum מרעננת את הנשימה ועוזרת להגן על השיניים
מכתמים. Crest Platinum יהיה זמין בבקבוק זכוכית יפה שאפשר למלא
מחדש עם פקק מפלדת אלחלד ומוגן על ידי שרוול סיליקון. חידוש מלאי ישר לדלת הצרכנים
משמעו שסחיבת בקבוקים כבדים של נוזל לשטיפת הפה יכולה להיות נחלת העבר. זה דבר
ששווה חיוך.
אריאל
אנחנו
יודעים שניקיון ללא רבב בצורה הכי קומפקטית חשוב -- לכם, למשפחה שלכם ולכדור הארץ
שלנו, לכן יצרנו את Ariel Pods, חומר הכביסה הכי חדשני
שלנו לניקיון ללא רבב. אנחנו מציעים עכשיו אריזה משפחתית בת קיימא של Ariel
Pods שתוכלו להשתמש בה שוב ושוב. כשהחומר נגמר,
פשוט תשימו את האריזה הניתנת למילוי מחדש בתיק של Loop,
והיא תנוקה, תעבור חיטוי, תמולא מחדש ותהיה מוכנה לשימוש חוזר. חסל סדר סחיבת חומר
כביסה הביתה מהחנות, ואין יותר אריזות להשליך אחרי שהכביסה נגמרת. אפשר להשתמש ב-Ariel
3in1 Pods אפילו בטמפרטורות נמוכות ולקבל את הניקיון
ללא רבב של אריאל. המוצר Ariel Pods, שמיוצר בצרפת באתר
שרוכש חשמל מאנרגיית רוח מתחדשת ושולח אפס פסולת ייצור למטמנות, גם מכיל 70% פחות
מים בפורמולה לעומת חומר הכביסה הנוזלי אריאל ותוכנן מתוך מחשבה על עתידנו.
תמיד
שמור הרחק מהישג ידם של ילדים.
Febreze
בהציגו
לראווה את המחויבות המתמשכת שלו לשמירה על הסביבה, החידוש האחרון של Febreze
שנקרא Febreze ONE בארה"ב ו-Zero%
באירופה זמין עכשיו גם באמצעות הפלטפורמה Loop כשהוא מגיע באריזה
שניתנת לשימוש חוזר ומיחזור. אפשר להשתמש ב-Febreze
ONE/Zero% ללא חומר דחף וללא בשמים כבדים גם באוויר
וגם על בד. עם הפורמולה המבוססת על מים (90%) שלו וטכנולוגיה רשומה כפטנט, באמצעות
ציקלודקסטרין, מרכיב המופק מעמילן תירס שלוכד ריחות, הוא לא רק ממסך ריחות אלא גם
מנטרל אותם ומסלק אותם מהאוויר. Febreze הוא כבר חלק מתוכנית
המיחזור של TerraCycle שמיחזרה יותר ממיליון אריזות של Febreze
ממטמנות ברחבי העולם.
*מקור:
סקר אינטרנטי, אוקטובר 2017 צרפת ובריטניה, מראה 63% מ-221 משיבים.
Oral-B
Oral-B,
המוביל בחדשנות בבריאות הפה כבר יותר מ-50 שנה, יבדוק פתרונות מעגליים למברשות
השיניים החשמליות הנטענות והידניות שלו. הוא נכנס ל-Loop
עם המצאה מחדש פורצת דרך של קטגוריית מברשות השיניים הידניות: Oral-B
CLIC, עיצוב איקוני חדש שמפחית את פסולת הפלסטיק
באמצעות ידית בת קיימא שעשויה מחומר מרוכב ייחודי, המבוסס ברובו על מחצבי פרימיום,
ומצוידת במנגנון הייחודי ClicFit™ שמאפשר לצרכנים להחליף
רק את ראש המברשת. הפלטפורמה Loop תמחזר במקביל ראשי
מברשות משומשים של מברשות ידניות וגם חשמליות.
Gillette
במשך
יותר מ-115 שנה Gillette סיפק טכנולוגיה מדויקת וביצועי מוצרים ללא
מקבילים -- ושיפר את חייהם של יותר מ-800 מיליון גברים ברחבי העולם. בסכין הגילוח Gillette
Fusion5™ ProShield, נציע מארז נסיעות פרימיום של סכינים במקום
האריזה המסורתית שלנו, שהצרכנים יוכלו לשמור בנוסף לידית שלהם. מילוי מחדש אחד של
להבים שווה לעד חודש של גילוח, וכשהבחורים מוכנים ללהבים חדשים, הם יכולים להחזיר
אותם בתיק ה-Loop שלהם למיחזור.
Gillette
Venus
Gillette
Venus, מותג הגילוח לנשים מספר אחת בעולם, צועד
עוד צעד שמקדם את Gillette Venus אל החזון של המותג - 100% אריזות שניתנות
למיחזור או שימוש חוזר וגם פתרונות מוצרים בני קיימא שמשמחים נשים ברחבי העולם. Gillette
Venus מעודד שימוש בידיות סכינים בנות קיימא ושרשראות
הספקה עם מערכות מיחזור מובנות. אנו מציגים את החידוש האחרון שלנו -- סכין הגילוח Venus
Platinum Extra Smooth. הוא כולל את ידית המתכת הראשונה של Venus,
שמעוצבת באופן ארגונומי כדי להגביר את השליטה בזמן הגילוח ולהבטיח קיימות בשימוש
ארוך טווח בשגרת היופי של כל אישה. במחסניות יש חמישה להבים באיכות גבוהה שמסופקים
בפח מתכת ניתן לשימוש חוזר. כשהם מוכנים להחלפה, אפשר פשוט לשים את הלהבים בתיק של
Loop ו-Loop תאסוף ותמחזר אותם,
והנשים יכולות להזמין חדשים.
פמפרס
ו-Always
פמפרס
ו-Always מחויבים לקיימות סביבתית ואנחנו מאמינים שיש
לנו תפקיד למלא בהפחתת פסולת פלסטיק ותרומה לכלכלה מעגלית. אנחנו יוזמים תוכנית
מיחזור הטובה מסוגה של מוצרי היגיינה, כולל חיתולים של תינוקות ופדים ומגני תחתון
של היגיינה נשית, כדי להעניק למוצרים המשומשים חיים חדשים. פמפרס ו-Always
הם המותגים ההיגייניים הסופגים הראשונים בעולם שמשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת החדשה
של Fater כדי למחזר חיתולים ליישומים עם ערך גבוה
יותר. Fater הוא מיזם משותף של P&G
ו-Angelini Group ומייצר את פמפרס ו-Always
באיטליה. במסגרת Loop, נבדוק בפעם הראשונה את הטכנולוגיה הזאת עם
צרכנים נבחרים בצרפת. תיבה בת קיימא וניתנת לשימוש חוזר למוצרי היגיינה סופגים
תסופק לדלת שלכם עם מוצרי פמפרס ו-Always. התיבה תוכננה במיוחד
למלא פונקציות רבות - סגורה הרמטית ועם מסנן פחם לחסום ריחות, קלה לתפעול עם מכסה
מסתובב לנוחות, ומעוצבת באופן אסתטי כך שתתאים בכל בית. פשוט תשימו את החיתולים והפדים המשומשים שלכם.
כשהתיבה מלאה, אתם יכולים לבקש איסוף כדי שהתיבה שלכם תנוקה, תחוטא ותישלח אליכם
בחזרה עם מוצרי פמפרס ו-Always חדשים. מוצרי ההיגיינה
הסופגים המשומשים יופנו למתקן מיחזור לעיבוד.
אודות
פרוקטר & גמבל
P&G
משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים
ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®,
Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®,
Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®,
SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה
של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם.
למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה
באתר http://ww.pg.com.
אודות TerraCycle
TerraCycle
היא חברת ניהול פסולת חדשנית עם משימה לבטל את הרעיון של פסולת®.
TerraCycle, שפועלת באופן כלל ארצי ב-21 מדינות, משתפת
פעלה עם חברות מוצרי צריכה מובילות, קמעונאים, ערים ומתקנים כדי למחזר מוצרים
ואריזות, מחיתולים מלוכלכים ועד בדלי סיגריות, שאחרת היו מגיעים למטמנות או
נשרפים. בנוסף, TerraCycle עובדת עם חברות מוצרי צריכה מובילות כדי
לשלב תזרימי פסולת שקשה למחזר, כמו פלסטיק ימי, במוצרים והאריזות שלהם. TerraCycle
זכתה ביותר מ-200 פרסים על קיימות ותרמה יותר מ-25 מיליון דולר לבתי ספר וארגוני
צדקה מאז הקמתה לפני 15 שנה. למידע נוסף על TerraCycle
או למעורבות בתוכניות המיחזור בקרו בבקשה באתר www.terracycle.com.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.