header 2

יום שני, 7 בינואר 2019

קנזון, מיזם העוסק בפיתוח פלטפורמת מסחר אלקטרוני למכירת מוצרים נגזרי קנאביס, בהם המרכיב הפסיכו-אקטיבי זניח, יתמזג עם 'יוזר טרנד' הציבורית

שוק ה-CBD צפוי לצמוח להיקף של כ-22 מיליארד דולר עד 2022. הפלטפורמה תשרת תחילה לקוחות פרטיים במדינות האיחוד האירופי

תל אביב, 6 בינואר 2019 –קנזון (CANZON), מיזם העוסק בפיתוח פלטפורמת מסחר אלקטרוני למכירה מקוונת של מוצרים נגזרי קנאביס, ללא מרכיב פסיכו-אקטיבי משמעותי, ישירות ללקוחות פרטיים (B2C), מודיע כי החל לפעול למיזוג אל תוך 'יוזר טרנד', חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל-אביב (ת"א: יוזר).
מיזם קנזון מתמקד בשוק מוצרי ה-CBD, הצפוי לצמוח להיקף של כ-22 מיליארד דולר עד 2022 ועוסק בשיווק ומכירת מוצרי CBD אך ורק על גבי פלטפורמת אונליין, וזאת במטרה להנגיש לצרכנים פרטיים באינטרנט עשרות מוצרי CBD שונים, עם אספקה עד לפתח הבית. המיזם יפנה בשלב הראשון ללקוחות פרטיים במדינות האיחוד האירופי, בהן נמכרים כבר היום מוצרי CBD.
פעילות המסחר האלקטרוני, שתתבצע באמצעות חברה בת אירופאית, מתבססת על ידע וניסיון בשיווק ומכירות באינטרנט, שפותחו ויושמו על מוצרי צריכה אחרים, ע"י מנהלים בכירים ומשקיעים בחברה.
יו"ר קנזון הוא אלון כרמלי - לשעבר מנכ"ל בבילון; מנכ"ל החברה הינו מיכה פרידמן. המשקיעים העיקריים במיזם הם בני שבתאי, מבעלי השליטה בוויבר לשעבר, גיל שהם, ממייסדי סופרסוניק ואיירון-סורס, ואחרים.
המוצרים ייוצרו על ידי מעבדות אירופאיות, בעלות התקינה הנדרשת, ויימכרו תחת המותג קנזון, בכפוף לרגולציה הקיימת בכל מדינה. סל המוצרים כולל אך ורק מוצרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר הקיימים היום לתהליכי ייצור ואספקה, כולל SOP, ISO ו-GMP. כל המוצרים מבוססי חומרים טבעיים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.