header 2

יום חמישי, 20 בדצמבר 2018

אניה בוקשטיין הפרזנטורית החדשה והראשונה של PUPA העולמית בישראל - עם קארה חדש וקמפיין ראשון ל PUPA

אניה בוקשטיין נבחרה לפרזנטורית הראשונה והחדשה של PUPA  העולמית בישראל
לרגל צילומי הקמפיין אניה בתסרוקת קארה קצרצה
ועוד מבחר של מראות איפור לוהטים, מנגנת על פסנתר כנף על רקע מים ואש.
לחורף לוהט PUPA MILANO. I’m falling in love


אניה בוקשטיין שחקנית, זמרת יוצרת ומוסיקאית,
אייקון הסטייל האהובה
נבחרה לפרזנטורית של מותג האיפור האיטלקי PUPA
PUPA MILANO. I’m falling in love

לראשונה בישראל למותג האיפור PUPA  תהיה פרזנטורית ישראלית, וכראשונה במעמד נבחרה אניה בוקשטיין- שחקנית,
זמרת, מוסיקאית ואייקון הסטייל המובילה,
אחת הכוכבות האהובות ביותר בישראל לחוזה שנתי.  PUPA  הינו מותג האיפור האיטלקי מספר 1# באיטליה, ובישראל נחשב לאחד ממותגי האיפור הפופולריים והאהובים בישראל.

הקמפיין הראשון של אניה בוקשטיין עם PUPA  יעלה בערוצי הטלוויזיה בשבועות הקרובים, וכן בפעילות ענפה ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט.
כחלק מקונספט הקמפיין אניה בוקשטיין תלווה בנגינה על פסנתר.

קמפיין הפרסום הראשון של אניה בוקשטיין עם פופה  PUPA
ילווה בסלוגן PUPA MILANO. I’m falling in love.
בחיים אנו מחליפות אינספור לוקים, לפעמים מתוך בחירה…לפעמים בגלל טרנד… או סתם מתוך סקרנות ורצון לעשות שינוי…
במהלך השנים את מגלה שלהתאהב בעצמך ולטפח את מי שאת נותן לך כוח אמיתי.                                                                                                 

בקמפיין אניה בוקשטיין נכנסת לחלל אינסופי לכאורה בו מופיע פסנתר כנף שחור העומד על המים. אניה מנגנת על הפסנתר, תוך כדי המוסיקה המשתנה כך גם מראה האיפור והסטייל של אניה משתנה בין ארבעה מראות איפור של הטרנדים המובילים את השנה הקרובה 2019 ב PUPA: מראה הרוק גלאם, פופ גלאם, קלאסיק וסקסי


את הקמפיין מובילים חברת iconz by medio של שי אזאוי ובן דיאמנט ואיש הקריאייטיב מיקי תורג׳מן, הקמפיין מתוכנן לעלות בטלוויזיה, שילוט חוצות, ובדיגיטל
איפור נאור אפל ל PUPA.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.