header 2

יום שלישי, 11 בדצמבר 2018

קיבלה את ההשראה לקולקציית Japan Peru capsule מתרבות הNikeei-. כיצד מיזוג התרבויות יכול להעצים אותנו?

המשפיעניות שרה פיינגולד, ג'מה גלאן ונעמי שימדה הן פניהם של קמפיין המציג את הרב-תרבותיות של הערים כיום, שבו לברצלונה יש תפקיד מוביל.

הערים עצמן הן תערובת של התרבויות השונות של תושביה שיוצרת מציאות חדשה ומרתקת. ברצלונה, מקום הולדתו של Desigual בשנת 1984, היא דוגמה מובהקת לכך. המגוון האתני של האוכלוסייה בעיר יוצר סימביוזה של תרבויות שיוצר את הקצב של העיר בחגיגה של הנכס הכי יקר שלה.

קולקציית Japan Peru capsule היא בדיוק כך: חגיגה של רב-תרבותיות. הבגדים שלה הם תערובת מעניינת של דפוסי אסיה והדפסים צבעוניים האופייניים לארץ הלאמות ואלפקות, היוצרים קולקציה אקזוטית ותוססת.

DESIGUAL קיבלה תמיכה יקרת ערך על רב-תרבותיות ואקזוטיות מכל שלוש הנשים הנהדרות, והקוסמופוליטיות שלבשו בגדים מהקולקציה הזו, וסיפרו לנו איך הן רואות את העולם מנקודת המבט של השילוב האולטימטיבי של התרבויות. 

נעמי שימדה (@naomishimada) - סופרת, פעילה חברתית ודוגמנית, היא חצי יפנית חצי אנגליה-אירית-הולנדית וחיה בספרד, ארה"ב וטוקיו. בשבילה המסר ברור מאוד: "אני ממש מרגישה ברת-מזל שאני באה מתרבויות כל כך שונות.. זה מה שהופך אותי למי אני".







שרה פיינגולד (@ sarah.feingold) - עיתונאית ומנהלת אומנותית. השורשים שלה הם מרוקאיים, אך כעת היא מתגוררת בברלין. "אני אוהבת לראות את המשפחה שלי ולראות כמה שונים אנחנו. גווני העור שלנו נע בין בהיר עד כהה, עם נגיעות אפריקיות.. עיניים כחולות. זה מדהים לראות אותנו יחד!" 

מצד שני, השחקנית ומגישה ג'מה גלאן (@gemsgm) שנולדה במדריד צוחקת על השורשים שלה: "זה מאוד נדיר למצוא מישהו ממדריד; ממש ממרכז מדריד לכן אני מרגישה די אקזוטית! ", היא מתוודה בצחוק.   

קמפיין זה, בא להציג לנו את העובדה כי השורשים שלנו תמיד היו מעורבבים , ממש מתחילת הדרך. המקומות בו אנו חיים משתנים כל הזמן ומתעשרים בתרבויות חדשות, מקצבים חדשים.
זה הדבר אשר מוכיח לנו שבני האדם אמורים להתערבב.

Sarah Feingold: @sarah.feingold https://www.instagram.com/sarah.feingold/ 
Gemma Galán: @gemsgm https://www.instagram.com/gemsgm/ 
Naomi Shimada: @naomishimada https://www.instagram.com/naomishimada/ 

טווח מחירים: 179-939 שח| טווח מידות:XS-XXL

אודות DESIGUAL- DESIGUAL הוא מותג ספרדי שנוסד בשנת 1984 באיביזה על ידי האחים כריסטיאן ותומס מאייר. תומס נולד בשווייץ ובגיל 20, רצה ליצור עתיד בו אנשים יהיו לבושים בצורה ייחודית. מטרתו העיקרית הייתה לתכנן בגדים שיכולים ליצור רגשות חיוביים לאנשים. מאז ועד היום, המותג תוסס, מלא תשוקה וצבעוני. הפילוסופיה הים תיכונית, מהווה השראה לפריטים של המותג ולתרבות העבודה שלו, ובעקבותיה נוצר סלוגן המותג: "החיים מגניבים!".
כיום המותג הספרדי הממוקם בברצלונה מיוצג ב- 91 מדינות. DESIGUAL מתאפיין בצמיחה מתמדת והתרחבות בינלאומית בלתי ניתנת לעצירה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.