header 2

יום שישי, 26 באוקטובר 2018

נאסד"ק מציגה עלייה בהכנסות וברווח הנקי ברבעון השלישי 2018

נאסד"ק מציגה עלייה בהכנסות וברווח הנקי ברבעון השלישי 2018
ההכנסות במהלך התקופה הסתכמו ב-600 מיליון דולר, כולל צמיחה אורגנית של 5% בהכנסות. הרווח במונחי Non-GAAP עלה ב-14% והסתכם ב-1.15 דולר למניה. נאסד"ק הודיעה כי תרכוש את החברה הטכנולוגית סינובר, וכי במהלך הרבעון ביצעה רכישה עצמית של מניות ב-54 מיליון דולר

נאסד"ק (נאסד"ק: NDAQ), חברת המסחר הגדולה בעולם, מספקת טכנולוגיה ושירותי מסחר ליותר מ-3700 חברות בשווי כולל של יותר מ-10 טריליון דולר באמצעות 26 זירות מסחר ברחבי העולם, פרסמה לאחרונה את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של 2018. הכנסות הרבעון הסתכמו ב-600 מיליון דולר, שכללו הכנסות מחברת eVestment שנרכשה על ידי נאסד"ק. הוצאות התפעול במונחי Non-GAAP הסתכמו ב-311 מיליון דולר, ירידה של 1% לעומת הוצאות הרבעון השלישי 2017.

הרווח הנקי במונחי Non-GAAP ברבעון השלישי 2018 הסתכם ב-193 מיליון דולר, או 1.15 דולר למניה בדילול מלא, עלייה של 14% לעומת רווח של 172 מיליון דולר, או 1.01 דולר למניה בדילול מלא, ברבעון השלישי 2017.

עדינה פרידמן, נשיאה ומנכ"לית נאסד"ק: "הכנסות הרבעון השלישי משקפות צמיחה יציבה בהכנסותינו, העומדת בקנה אחד עם תחזיתנו לטווח הארוך. הצמיחה החזקה המתמשכת בפעילות הטכנולוגיה, המדדים והאנליזה שלנו, תחומים אליהם העברנו יותר משאבים, מחזקת את הבטחון שלנו בדרך האסטרטגית החדשה שלנו. בהסתכלות קדימה נמשיך להתמקד בטווח הקצר בהטמעה המהירה של הכיוון האסטרטגי שלנו למיקסום הזדמנויות כספקי טכנולוגיה ושירותי אנליזה, תוך שאנו שומרים על יעילותה של פעילות המסחר המרכזית שלנו."

במהלך התקופה, החברה השלימה רכישה עצמית של מניות בסך 54 מיליון דולר.

קבוצת נאסד"ק היא חברת המסחר הגדולה בעולם, ומספקת טכנולוגיה ושירותי מסחר ליותר מ-3700 חברות בשווי כולל של יותר מ-10 טריליון דולר, באמצעות 26 זירות מסחר. החברה מספקת פתרונות מגוונים לגיוס כספים עבור חברות בארה"ב ובכל  העולם, כולל אלו הנסחרות ב-NASDAQ OMX Nordic ו-NASDAQOMX Baltic. החברה מציעה אפשרויות מסחר בקטגוריות נכסים שונות, כולל ניירות ערך, נגזרים, אג"ח, סחורות, מוצרים מורכבים וקרנות ETF. טכנולוגיית נאסד"ק OMX תומכת בפעילותן של מעל ל-70 זירות מסחר, חברות סליקה ומאגרי מניות מרכזיים ביותר מ-50 מדינות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.