header 2

יום רביעי, 4 ביולי 2018

בלעדי ללקוחות HOT: ערוץ FASHION.IL - ערוץ האופנה הישראלי החדש יושק ב-17 ביולי

בשורה חדשה לחובבי האופנה בישראל:
בלעדי ללקוחות HOT: ערוץ FASHION.IL - ערוץ האופנה הישראלי החדש יושק ב-17 ביולי

HOT משיקה את "fashion.il – ערוץ האופנה הישראלי" (ערוץ 42 בשלט); ערוץ ייחודי בהובלת אושיות האופנה והטלוויזיה האהובות והמקצועיות, אשר ישדר שלל הפקות מקור הנוגעות בכל תחומי תרבות האופנה והיופי, חדשות אופנה מהארץ ומהעולם, תוכניות עם כוכבות הרשת הגדולות, סיקור שבועות האופנה באירופה ובישראל ועוד.
לצד עושר תוכניות המקור, בהגשת מוטי רייפ, אנה ארונוב ובכיכובן של דמויות אופנתיות כמו ריי שגב, מורן סטויצקי, נסטיה ליסנסקי, שירן מניה, איתי בצלאלי ועוד, משולבות  גם סדרות רכש יוקרתיות, כגון: פרויקט מסלול בעונות שטרם שודרו בישראל, וכן סדרת תוכניות של "חדשות האופנה", סדרת אופנה חדשה בהובלת אדריאנה לימה, חדשות האופנה מהעולם, חדשות הסלבס ועוד.

HOT:" HOT ממשיכה לחדש ללקוחותיה ולהציע את ערוצי הטלוויזיה הטובים ביותר, גאים היום להציג את ערוץ הבית החדש של האופנה הישראלית והעולמית. הערוץ החדש יהיה ערוץ בידורי, מקצועי, נוצץ וחדשני וייתן מענה לכל חובבי האופנה בקרב לקוחות HOT".
ממוטי רייפ נמסר:
"אני נרגש לקחת חלק בפלטפורמה טלויזיונית חדשה, ערוץ האופנה הישראלי, בו נפגוש לראשונה בין היתר גם את הכוכבות הגדולות מדברות, ללא פילטרים, על המורכבויות, הרגישויות והפגיעות של כל אחת מהן, ועל הדרך של כל אחת מהן לעורר השראה ולהוות מודל חיקוי לנשים אחרות. וגם, נראה כי ההשפעות על עולם האופנה מגיעות אלינו שלא רק מתחזיות אופנה משתנות, אלא ממקום עמוק ואינטימי הרבה יותר".
בנוסף, ישדר הערוץ תוכניות מקור בהובלת אושיות האופנה המובילות ותוכניות רכש מבתי ההפקה הגדולים בעולם. בערוץ אף עובדים בחודשים האחרונים על שלל תוכניות נוספות בהגשת סלבריטאים וכוכבי רשת העוסקות בתחום האופנה בישראל:
"סטודיו עם אנה ארונוב":  תוכנית מעודכנת ועכשווית עם כל מה שחם ומעניין בעולם האופנה, בהנחייתה של אנה ארונוב ולצידה פאנל מתחלף מהשורה הראשונה של תעשיית האופנה.
בכל תוכנית אנה תחשוף משהו מחייה האישיים הקשור לאופנה, תוך חשיפה של קטעי רשת שנוגעים לנושא.
הפאנל יגע בנושאים רבים ומגוונים שיפנו גם לקהל המקצועי בתחום וגם לקהל הרחוב חובב האופנה. איך נערות יכולות להתלבש בסטייל ובתקציב נמוך, שמלה נכונה לאם הכלה ועוד.  כל נושא יהיה מגובה בקטעי וידאו מגוונים של טרנדים, תצוגות וכוכבים/ות מהארץ ומהעולם, בכדי שהצופים ילמדו כיצד ליישם ואיך לא להפוך לקורבנות אופנה.
"ללא פילטרים עם מוטי רייפ":  תכנית אחד על אחד אינטימית המצולמת בביתו של מוטי רייפ, האיש המשפיע ביותר על תעשיית האופנה הישראלית בעשורים האחרונים.
דרך עיניו של רייפ והיכרותו האישית עם האנשים המובילים בתעשייה יחשפו הסודות שמאחורי התעשייה הנוצצת ונזכה להכיר מקרוב את הדמויות והאנשים שמשפיעים בסופו של דבר על כולו.
אורחים: בר רפאלי, גלית גוטמן, מרינה מקסמיליאן בלומין, נועה תשבי, מיה דגן, דורית בר-אור, ריטה, טובל'ה, טיטי איינאו, מיקי בוגנים, נועה קירל, סנדרה ריגלר ועוד.
"גלאם רום":
נבחרת הביוטי, האופנה והלייפסטייל הכי חזקה של עולם היוטיוב מגיעה למסך הטלוויזיה בתכנית שהיא כולה הבית הטלוויזיוני של האופנה ברשת. אלו הפנים האמיתיות של עולם האופנה המקומי שהוא כולו גיוון וכיף!
בין השמות: ריי שגב, מורן טרסוב, קרן שחם, יעל רגב, סיון פניני, אורן גל, לאון ויואב, סוזי בום ועוד.
"על הקו":  הדוקו-ריאליטי של עולם האופנה הישראלי. דוגמניות ישראליות מצליחות נותנות לנו הצצה לחיים שעל הקו, בין ישראל לתצוגות האופנה והצילומים בחו"ל. כל האמת שמאחורי הצילומים והשערים הכי נוצצים בעולם.  דוקו אופנה ויזואלי וקצבי במיוחד.
בין השמות: ארבל קינן, שני זיגרון,  שון לוי, ועוד.
"טאץ' אפ - עם מורן סטויצקי":  המאפרת הצמודה של בר רפאלי, בתכנית איפור וביוטי קלילה ומהנה, הנותנת לצופים בבית טיפים ישירות מאשת המקצוע המובילה והכי עסוקה בתחום.
מורן סטויצקי מנגישה מראות איפור שונים בצורה ויזואלית מעודכנת, מלאת סטייל והכי חשוב: פשוטה להצלחה גם בבית!
אין צורך בתקציב של אלפי שקלים בשביל לזכות בטאץ' אפ של המאפרת. נותר רק לעקוב אחרי התכנית החדשה ואתם מסודרים.
"היכון החל סטייל עם יואב וליאון": ליאון שניידרובסקי ויואב מאיר כוכבי הרשת והסטייל
הבלתי מעורערים מגיעים למסך ברצועת הYOUNG  של fashion.il ערוץ האופנה הישראלי,
בתכנית היכון החל סטייל – תכנית מייקאובר דינאמית וקצבית שמשלבת אתגרים, תחרויות,
כוכבות רשת מובילות ובעיקר המון המון פאן וסטייל.

חדשות האופנה מהעולם: חדשות האופנה הכי עדכניות – מגזין שבועי עם כל הטרנדים, התצוגות, המעצבים ואושיות האופנה שמעבר לים.
אינסטגלמור: מגזין שבועי על כל מה שמעניין ואופנתי באינסטגרם ובסטורי של הכוכבים בחו"ל.
פרויקט מסלול אולסטאר: ריאליטי עיצוב האופנה המצליח בעולם בגרסת האולסטארס המשובחת שלו. התוכנית עוקבת אחר מספר מעצבי אופנה מתחילים אשר מתחרים באתגרי עיצוב שונים במטרה לזכות בתואר – "מעצב האופנה המוביל הבא".
פרויקט מסלול ג'וניור: ריאליטי עיצוב האופנה המצליח בעולם בגרסת הג'וניורס עם התגליות הכי מסקרנות בתעשייה. התוכנית עוקבת אחר מספר מעצבי אופנה מתחילים אשר מתחרים באתגרי עיצוב שונים במטרה לזכות בתואר – "מעצב האופנה המוביל הבא".
אמריקן ביוטי סטאר: פרוייקט מסלול של עולם הביוטי. מעצבי שיער ומאפרים בתחילת דרכם, מתחרים על התואר "כוכב היופי האמריקאי". ריאליטי נוצץ בהנחיית הדוגמנית המצליחה בעולם - אדריאנה לימה.
אמרי כן לשמלה: סדרת הריאליטי הוותיקה והמצליחה המתעדת את המתרחש בסלוני הכלות הגדולים בארה"ב, ומלווה את הכלות והחתנים בכל הרגעים המכריעים בדרך ליום החשוב בחייהם.
Fashion.il גם בדיגיטל
את הערוץ האופנתי שלנו ילוו כמובן גם פלטפורמות דיגיטליות סופר מעודכנות עם כל מה שחם ונכון בעולם האופנה בארץ ובחו"ל.
אתר הבית של fashion.il  עם ידיעות חדשותיות הכי עדכניות, לצד הצצות וטעימות בלעדיות מאחורי הקלעים של תכניות המקור והרכש שלנו, עמוד פייסבוק בועט וכמובן אינסטגרם עם כל מה שחייבים לדעת.
בפייסבוק fashion.il
ובאינסטגרם fashionil.TV

ערוץ הפרימיום החדש יהיה פתוח למשך חודש בחינם החל מתאריך ה- 17.7, ערוץ 42 בשלט.
הערוץ החדש יתווסף לחבילת הלייף סטייל של אימג'ין מדיה שבבעלות אבי בר המפעילה את ערוץ " DIY – עשו זאת בעצמכם" ובנוסף את "הערוץ הים-תיכוני" (ערוץ 25) ואת "ערוץ הריאליטי" בשותפות עם "רשת 13".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.