header 2

יום ראשון, 4 בפברואר 2018

פלטפורמת הקריפטו Zloadr מגבירה את הנגישות הגלובלית באמצעות אפשרויות שפה חדשות


לונדון, 1 בינואר 2018, (BUSINESS WIRE):

פלטפורמות פרסום הקריפטו המובילה Zloadr הודיעה שתשיק מבחר מהתוכן והכלים המקוונים הפופולריים שלה במגוון רחב של שפות חלופיות בעתיד הקרוב. כדי לשפר את הנגישות הגלובלית של Zloadr ולגשר על הפער הניכר בין מידע מקוון וסוחרים בינ"ל, היבטים ספציפיים של הפלטפורמה צפויים להיות זמינים בספרדית, גרמנית, פורטוגזית, צרפתית, איטלקית, אינדונזית, רוסית, סינית, ויפנית ושפות נוספות.

החדשות על המחויבות המתמדת של Zloadr לשפר את הנוכחות, הנראות והנגישות הגלובליות שלה מגיעות בתקופה שבה העניין במטבעות קריפטוגרפיים וטכנולוגיית בלוקצ'יין גובר במהירות ברחבי העולם. זה מדגיש צורך גדל שפלטפורמות כמו Zloadr ירחיבו את השירותים הבינ"ל שלהם כדי לענות על הביקוש שגדל כל הזמן, וגם על הצרכים, הדרישות וההעדפות של בסיס המשתמשים הגדל שלהן.

מדינות רבות מראות עכשיו סימנים שהם מביטות על עתיד של קריפטו. בספרד, מטבע הקריפטו דאש (DASH) חבר לביטנובו כדי להביא את מטבעות הקריפטו ליותר מ-10,000 קמעונאים ספרדיים. בפורטוגל הוכרז לאחרונה שלא יוטלו מיסים על רווחי קריפטו. ברוסיה הבנק המרכזי הציע מטבע קריפטו רב לאומי. ביפן מטבעות קריפטו הופכים במהירות לחלק מהתרבות של המדינה.

ההשקה הראשונית של בחירת שפות מרובות תכלול כמה מהכלים המקוונים הכי פופולריים של הפלטפורמה, ושירותי מידע שמשתמשי Zloadr בינ"ל מבקרים בהם לעיתים קרובות. הפונקציות האלה כוללות את לוח הנפקות המטבע של Zloadr, מחשבון המרת מטבעות הקריפטו ורשימת שווי השוק של מטבעות הקריפטו. פונקציות וכלים נוספים צפויים להתווסף לרשימת השפות המרובות בעתיד.

האנשים ב-Zloadr בחרו שלושה מהכלים המקוונים הכי שימושיים ומועילים להתחלת ההרחבה. בלוח הנפקות המטבע רשומות הנפקות מטבע (ICO) שהיו, נוכחיות ועתידיות, ואילו מחשבון המטבעות מחשב מטבעות קריפטו שונים כדי לעזור למשתמשים בקביעת הזמן הטוב ביותר לפעול. רשימת שווי השוק של מטבעות הקריפטו מציגה באופן ברור את שווי השוק של כל האסימונים והמטבעות שבתפוצה, ומספקת ראייה כללית מקיפה על מצב השוק.

ההשקה של מוצרים רב לשוניים היא רק האחרונה בסדרה מהירה של הודעות הרחבה שפרסמו האנשים של Zloadr מתחילת השנה. בתוך מספר שבועות בלבד, Zloadr הודיעה גם על שותפות עם העיתון גרדיין בניגריה להרחבת טווח ההגעה של פרסום חדשות הקריפטו שלה. אבל ההודעה הכי מלהיבה אולי הייתה בקשר לפרויקט חדש מהמייסד של Zloadr: פלטפורמת חוזים חכמים בשם DocTailor.

לאנשים של Zloadr יש מחויבות מתמדת למצוא דרכים חדשות לעודד את האימוץ הנרחב של טכנולוגיית הבלוקצ'יין, ולהדגים את היתרונות של מטבעות הקריפטו. זה עוזר להבטיח שהפלטפורמה תישאר אחד המשאבים המובילים בעולם של מידע על מטבעות קריפטו, שמציעה למשתמשים חדשות עדכניות, הנתונים האחרונים על שווי שוק ותמיכה דיגיטלית לסוחרים, כולל לוח הנפקות המטבע וכלי המחשבון הרב לשוניים.

אודות Zloadr

Zloadr היא פלטפורמת פרסום החדשות הדיגיטלית הוויראלית הראשונה על הבלוקצ'יין שמונעת על ידי משפיעים. Zloadr מפיצה תוכן ומגדילה את ההכנסה של יוצרי תוכן ברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.