header 2

יום חמישי, 28 בינואר 2016

רר-מדיה הישראלית תספק את תקשורת הלוויין עם עמוס 6 במיזם הקמת האינטרנט באפריקה

רר-מדיה הישראלית (נאסד"ק: RRM) היא זו שנבחרה לספק את תקשורת הלוויין למיזם הקמת האינטרנט באזורי ספר באפריקה באמצעות עמוס 6
הפרויקט, שהושק בדצמבר 2015, יאפשר את חיבור המשתמשים לאינטרנט באפריקה בסוף 2016, באמצעות לוויין. רר-מדיה תספק במסגרת הפרויקט שירותי תשתית תקשורת ותמיכה טכנית מתחנת הקרקע שלה בעמק האלה ל-BB4Africa, חברה שהוקמה לצורך הפרויקט על ידי Eutelsat
 
http://d20tdhwx2i89n1.cloudfront.net/image/upload/t_next_gen_article_large_767/zvbuafkj8ls6lsk9foit.jpg
נקודות עיקריות:
·         רר-מדיה (RR Media) הודיעה כי נבחרה על ידי מיזם האינטרנט המהיר של Eutelsat, לאפשר לאוכלוסיה גדולה יותר באפריקה חיבור לרשת האינטרנט, באמצעות שילוב של טכנולוגיות ממספר חברות שונות, המותאמות לחיבור משתמשים באיזורים המאופיינים בפיזור אוכלוסיה דליל עד בינוני.
·         הפרויקט מבוצע עי BB4Africa, חברה שהוקמה במיוחד לצורך הפרויקט על ידי Eutelsat ושותפתה לפרויקט מתעשיית האינטרנט.
·         רר-מדיה תספק ל-BB שירותי תקשורת שונים, ותהיה זו שתעביר את תקשורת האינטרנט מספקית ה-Tier1 הגלובלית אל תחנת הקרקע, ומתחנת הקרקע אל ספקיות האינטרנט המקומיות באפריקה באמצעות הלוויין עמוס 6.
·         לצורך הפרויקט, רר-מדיה תעשה שימוש בתחום התדרים החדש KaBand שיאפשר קיבולת נתונים גבוהה בלי הגבלה (התחום הקיים כבר כמעט מלא), ובקצב תעבורת נתונים גבוה במיוחד של עד 8 גיגה לשניה.
·         המיזם של Eutelsat ממנף טכנולוגיות לווייניות על מנת ליצור מערכת ייעודית, שכוללת קיבולת אינטרנט גבוהה במיוחד. מטרת הפרויקט היא להתגבר על מכשולים פיסיים ולספק אינטרנט גם למיליוני משתמשים באזורים בעלי ריכוז אוכלוסיה דליל עד בינוני, שהיום לא מקבלים אינטרנט והתקשורת שם פשוט אינה קיימת.
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.