header 2

יום חמישי, 10 בדצמבר 2020

אנדרסן גלובל מחזקת את הפלטפורמה הקריבית עם ההוספה של Maurice Solomon and Co.

 

סן פרנסיסקו, 8 בדצמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל מחזקת עוד את העומק והרוחב של  הפלטפורמה הקריבית שלה עם ההוספה של החברה מגיאנה Maurice Solomon and Co..

חברת רואי החשבון עם מלוא השירותים שהוקמה ב-1998 ונמצאת בג'ורג'טאון פועלת עם שני שותפים ויותר מ-25 אנשי מקצוע. Maurice Solomon & Co. מספקת מגוון רחב של שירותי ייעוץ בראיית חשבון, מיסים וניהול ליחידים ועסקים עם התמקדות במוסדות פיננסיים, חברות שירותים ציבוריים ועסקים תעשייתיים.

"אנחנו מצפים להזדמנות להרחיב את היצע השירותים שלנו כשאנו ממשיכים לספק ללקוחות שלנו פתרונות באיכות הגבוהה ביותר", אמר השותף המנהל מוריס סולומון. "כשהלקוחות שלנו מרחיבים במהירות את פעילות העסקים שלהם לתחומי שיפוט שונים באזור ובעולם, שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל מספק לנו כיסוי בכל רחבי עולם ומחזק את היכולת שלנו לספק שירות יעיל".

"שיתוף הפעולה עם מוריס והצוות שלו נותן עוד מימד חשוב לאסטרטגיה שלנו כי הידע המעשי שלהם על השוק מחזק את הצוות שלנו באזור שחזק כבר עכשיו", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "יחד עם חברת שיתוף הפעולה Templar Chambers, אני בטוח שהשילוב שלנו יבטיח פתרונות הטובים מסוגם ללקוחות שלנו בגיאנה ובעולם".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-220 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.