header 2

יום רביעי, 23 בדצמבר 2020

אקסיליון חתמה על הסכם מסגרת ל-10 שנים עם חברת נתיבי ישראל לתכנון, התקנה ושיפור תשתית הרמזורים בזמן אמת לטובת שיפור זרימת התנועה

 

אקסיליון* חתמה על הסכם מסגרת ל-10 שנים עם חברת נתיבי ישראל לתכנון, התקנה ושיפור תשתית הרמזורים בזמן אמת לטובת שיפור זרימת התנועה

 

טכנולוגיית העיר הדיגיטלית התאומה מבוססת AI שפיתחה החברה מיושמת בערים בארץ ובעולם תורמת להפחתת זיהום אוויר, חיסכון בצריכת אנרגיה, קיצור זמני הנסיעה וההמתנה ברמזורים של עד 47% ובכך משפרת את חווית השימוש בתחבורה ציבורית

 

 

 

*תחת השם אפיו-אפריקה בע״מ

 

 

לדברי אורן דרור, מייסד-שותף, מנכ"ל ויו"ר אקסיליון: " מזה שנים שלוחות משרד התחבורה השונות משתמשות בתוכנות חינמיות או מדף מיושנות לתכנון תוכניות רמזור, שאינן עומדות בדרישות רשות הסייבר ומבזבזות מיליארדי שקלים למשק הישראלי בפקקים, בעיכובים ברמזורים ללא אלטרנטיבה ראויה של תחבורה ציבורית אפקטיבית הנהנית מהעדפה חכמה ברמזורים. מטרופולינים כמו חיפה וירושלים שבחרו בתוכנות אקסיליון והשקיעו עשרות מיליוני שקלים ביישום תוכנה המאפשרת סנכרון ותיזמון מאות רמזורים באופן אופטימלי, דיווחו על הפחתה בפקקים, עליה בבטיחות הולכי רגל ועליה משמעותית של עד פי 4 בכמות נוסעי התחבורה הציבורית. על פי נתוני עירית ירושלים וראש העיר משה ליאון באמצעות תוכנות אקסיליון נחסכו בשנה כ-100,000 טון זיהום תחבורתי בעיר, ולאחרונה החליטה העיר לצאת לפיילוט תוך שדרוג תשתית הרמזורים למערכת AI מבוססת שירותי הענן Azure.

 

אנו מודים למשרד התחבורה, לכבוד השרה מירי רגב, ולמנכ"ל משרד התחבורה מר. עופר מלכה שבחזונם החליטו שבדומה לחיסון לקורונה, לתת חיסון נגד הפקקים, לחבר את הפריפריה ולשפר את תשתיות התחבורה בכלל והתחבורה הציבורית בפרט, וזאת באמצעות תוכנות חכמות ושימוש בטכנולוגיות AI, במקום לסלול עוד נתיבים, גשרים או להמשיך לתכנן בכלים ותוכנות שאבד עליהם הכלח ועלולים לסכן תשתיות קריטיות כמו רמזורים ברחבי מדינת ישראל.


החלת טכנולוגיית הרמזורים החכמים של אקסיליון ושילובה בתשתית הקיימת של חברת נתיבי ישראל, החברה המובילה והגדולה בארץ, תאפשר לשפר את ההתניידות בדרכים הבינעירוניות והנגשת הפריפריה למרכזי הערים הגדולות על ידי יצירת גלים ירוקים וקיצור זמן הנסיעה בתחבורה הציבורית ולהגדיל את כמות הנוסעים בצורה משמעותית״.

 

-

 

תל אביב, 22 לדצמבר 2020 (ת״א אפיו.ש) חברת אקסיליון בע״מ, המפתחת ומוכרת פתרון לעומסים במרכזי הערים בעזרת מערכת מבוססת טכנולוגיה ייחודית בשילוב עם בינה מלאכותית (AI), הודיעה כי חתמה על הסכם מסגרת עם נתיבי ישראל, החברה הלאומית לתשתיות תחבורה בע"מ. נתיבי ישראל הינה חברה ממשלתית האחראית לפיתוח תשתיות התחבורה בישראל. החברה עוסקת בתכנון, פיתוח ואחזקת מרבית הכבישים הבינעירוניים בישראל, לרבות מחלפים וגשרים.
ההסכם יאפשר לחברת נתיבי ישראל לרכוש את רישיונות התוכנה של החברה, שעברו את אישור הרגולציה של משרד התחבורה, וליישם ברמזורים שמנוהלים על ידה.

 

 
 

אודות אקסיליון:

 

חברת אקסיליון הינה חברה טכנולוגית המבוססת על תשתית מיקרוסופט Azure, המספקת פתרון למערכות הרמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת ״לתקשר״ על מנת לייצר נתיב מהיר ויעיל בערים, התוכנה שפיתחה מעניקה עדיפות לתחבורה ציבורית והולכי רגל ומווסתת את התנועה, ובכך מעודדת גלים ירוקים לרכב פרטי ומורידה עיכובים והמתנות ברמזורים. את המערכת שפתחה החברה ניתן למצוא היום בניו יורק, ירושלים וחיפה.


הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אקסיליון, כוללות טכנולוגית וידאו (Digital Twin)  בשילוב עם בינה מלאכותית (AI) המאפשרת ניטור בזמן אמת של דפוסי התנועה, וכן סימולציה והטמעה של תוכניות רמזורים בציר, שכונה ואף בכל העיר. טכנולוגיית ה-AGI ולמידה באמצעות חיזוקים  (Reinforcement Learning) מאפשרים הפחתה של עומסי התנועה בדרכים בכ-40% והורדת 100,000 טון זיהום אוויר במרכזי הערים.
החברה מעסיקה 40 עובדים בישראל, ארה״ב, איחוד האמירויות באירופה.

 

לאתר החברה: https://axilion.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.