header 2

יום חמישי, 3 בדצמבר 2020

בזמנים בהם יוצאים לרחוב רק עם הכלב אופנת הרחוב מגיעה למלתחת הכלבים

 עם עלייה באימוץ כלבים במהלך הסגר ובדיחות רשת על כלבים שלוקחים את בעליהם לטיול אוורור, כמעט נדרש שאופנת הרחוב תגיע גם למלתחת הכלבים. קולקציות חורף 2021 של ביגוד לכלב משלבת השראות Street wear עם קריצה ספורטיבית: סווטשירט קלאסיים בצבעי נאון ומטאל, מעילי גשם בשילוב אלמנטים ספורטיביים, סוודרים בדוגמא מנומרת ופליזים נעימים בגווני פסטל

בראוזר, כלב ה צ'יוואווה של אל וודס בסרט הקולנוע שהפך לקאלט "לא רק בלונדינית", היה כנראה הפשיניסט הראשון שחשף לעולם את העובדה שגם כלבים יכולים להיות אושיות אופנה. רק שכחלק ממסגור סטראוטיפ "הבלונדינית הטיפשה" של וודס בסרט – גם המחשבה על לבוש לכלב נתפסת לעיתים כבחירה מיותרת, קלת דעת ולא פרקטית במיוחד.

בעוד שבחודשי הקיץ לבוש לכלב הוא בעיקרו אופנתי, במהלך חודשי החורף לבוש נכון לכלב משפר משמעותית את איכות חייו ויכול למנוע מחלות חורף – צינון, דלקות גרון, דלקת ריאות ועוד. "לכלבים אומנם יש שכבת פרווה שמגנה עליהם, אבל כלבים שעוברים סירוק מידי יום, תספורת גם בחודשי החורף, כלבים קטנים עם אחוזי שומן גוף מינימליים או כלבים מעל גיל שבע שצמיחת הפרווה שלהם מאטה בהחלט סובלים מקור, גם בחורף הישראלי" מסביר גדי עידן, מבעלי קבוצת גג לחיות ו-Pet-Best,יבואנית מותגים מובילים בתחום, ובעלת רשת חנויות בתחומי המזון והציוד לחיות.

בנוסף, בימים גשומים מומלץ לכל בעלי כלב להצטייד במעיל גשם רצוי כזה המשלב שכבת פליז פנימית לחימום. "ריח פרווה רטובה הוא ריח חזק ומאוד לא נעים", מרחיב עידן, "מה עוד שכלבים שמרגישים אפילו טיפת רטיבות על הפרווה מתנערים באופן אינסטינקטיבי, ויפזרו רסיסי מים בכל הבית".

על מנת לבחור נכון את הביגוד סוג הכלב חשוב למדוד את היקף הצוואר של הכלב, היקף חזה ואורך גוף (מהצוואר עד לישבן). "אני מציע פשוט להגיע עם הכלב אלינו. יש לנו בחנויות פינות שתייה ומרבץ לכלבים, תוכלו למדוד על הכלב את הדגמים השונים ולראות שהוא הולך איתם בנוחות – תהיה לכם חוויה משותפת" מציע עידן.

קולקציית 2021 של ביגוד חורף לכלב, מחירים: החל מ- 29שח'

להשיג ב Pet-Best ובגג לחיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.