header 2

יום שני, 2 בנובמבר 2020

וויפרו תרכוש את Encore Theme Technologies Private Limited, שותפת תוכנה מומחית של פינסטרה בשירותים פיננסיים

 

וויפרו תהיה אחת מהשותפות הכי גדולות בעולם של פינסטרה במימון מסחר

 

בנגלור, הודו, 28 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

Wipro וויפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברת שירותי טכנולוגיית המידע, ייעוץ ותהליכים עסקיים גלובלית מובילה, הודיעה היום שהיא חתמה על הסכם סופי לרכישת Encore Theme Technologies Private Limited (Encore Theme), מומחית בהספקת פתרונות תוכנה כשירות וענן בשירותים פיננסיים.

 

בעשר השנים האחרונות, Encore Theme - שהמטה שלה בצ'נאי, הודו - התמקדה אך ורק ביישום חבילה רחבה של פתרונות מימון מסחר, שפותחו על ידי פינסטרה, אחת מחברות הפינטק הגדולות ביותר בעולם, במוסדות פיננסיים במזרח התיכון, אפריקה, הודו ואסיה פסיפיק. היא סיפקה בהצלחה יותר מ-75 פרויקטי מימון מסחר בקנה מידה גדול של פינסטרה לבנקים באזורים האלה.

 

מוסדות פיננסיים מבקשים כולם לעשות מודרניזציה בפלטפורמות המסחר שלהם ולהתמקד בדיגיטציה מקצה לקצה של רוטינות מסחריות. מימון מסחר הוא תזרים יצירת הכנסות חזק עם מבנה של בסיס עלויות גבוה, שבו הטכנולוגיה תמלא תפקיד גדול ביצירת צמיחה עתידית. וויפרו, שותפה אסטרטגית גלובלית של פינסטרה, ו-Encore Theme יאפשרו ביחד את המודרניזציה הזאת של מוסדות פיננסיים.

 

אנגן גוהה, סגן נשיא בכיר ומנהל גלובלי, בנקאות, שירותים פיננסיים ותשתיות, וויפרו בע"מ, אמר: "אנחנו נרגשים שהצוות ב-Encore Theme מצטרף אלינו. הם מביאים עושר של ידע במוצרי מימון מסחר יחד עם ניסיון רב בהספקת פתרונות של פינסטרה ביישומים של מימון מסחר וניהול מזומנים. יחד עם ההגעה של וויפרו ברחבי האזור והיכולות המוכחות בשילוב מערכות, זה יעזור לחזק את מעמדנו כשחקנית דומיננטית ברחבי העולם ביישום פתרונות של פינסטרה".

 

"הלקוחות שלנו והצוות שלנו הם חוזקות הליבה שלנו. אנחנו מאמינים בתוקף שהסינרגיה הזאת תאפשר הגעה גלובלית, תוסיף ערך לכל הלקוחות שלנו ותביא הזדמנויות חדשות שיאיצו את הצמיחה שלנו ושל הצוות שלנו. את ההחלטה להצטרף לוויפרו הניעו ערכי הליבה שלהם - אמון וכבוד לאנשים - ויושרה שאינה מוותרת בכל דבר שהם עושים", אמר ר.ק. קנתימתיאנתן, מנהל כללי מייסד ומנכ"ל, Encore Theme Technologies Pvt Ltd.

 

דניז פרקר, סגנית נשיא בכירה, שותפים וסביבות בפינסטרה, הוסיפה: "כשיושלם, המהלך הזה ישלב את יכולות השירותים המנוהלים הגלובליים של וויפרו עם המומחיות העמוקה של Encore Theme בתחום המסחר וניהול מזומנים. הוא יגדיל ערך ללקוחות דרך התוכנה של פינסטרה, כגון Fusion Trade Innovation, שהוא מוצר מימון המסחר המוביל בעולם, המאפשר לבנקים להגדיל יעילות ולהפחית עלויות".

 

הרכישה כפופה לתנאי סגירה מקובלים וצפויה להיסגר ברבעון המסתיים ב-31  בדצמבר 2020.

 

אודות Encore Theme

 

Encore Theme היא ספקית גלובלית של פתרונות תוכנה בנקאית ופיננסית של מוצרי פינסטרה. היא השותפה שצומחת הכי מהר של פינסטרה במזרח התיכון, אפריקה, הודו ואסיה פסיפיק. היא גם אחת השותפות הכי גדולות של פינסטרה במימון מסחר. Encore Theme, שהוקמה ב-2006 עם מטה בצ'נאי ומשרדים נוספים במומבאי ודובאי, מציעה פתרונות מימון מסחר שכוללים את Fusion Trade Innovation Plus (FTI), Fusion Corporate Channels (FCC) למסחר ו-Fusion Cash Management (FCM). אלה מוצעים באמצעות מודל של תוכנה כשירות או מודל של רישיון פלוס שירותים מקצועיים או מודל של שירותים מקצועיים בלבד.

 

אודות וויפרו בע"מ

 

Wipro  וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-180,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.

 

מידע צופה פני עתיד

 

המידע צופה פני עתיד הכלול בזאת מייצג את הדעות של וויפרו לגבי אירועים עתידיים, שרבים מהם מעצם מהותם לא ודאיים ומעבר לשליטה של וויפרו. מידע זה כולל, אך לא רק, מידע לגבי סיכויי הצמיחה של וויפרו, התוצאות העתידיות של הפעילות הפיננסית שלה, והתוכניות, ציפיות וכוונות שלה. וויפרו מזהירה את הקוראים שהמידע צופה פני עתיד הכלול בזאת כפוף לסיכונים ואי ודאויות שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שצופים במידע הזה. הסיכונים ואי הוודאויות האלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות בנוגע לתנודות ברווח, ההכנסות והרווחים שלנו, היכולות שלנו להפיק ולנהל צמיחה, להשלים פעולות מוצעות של החברה, התחרות העזה בשירותי מחשוב, היכולת שלנו לשמור על החיסכון בעלויות שלנו, עליות שכר בהודו, היכולת שלנו למשוך ולהשאיר אנשי מקצוע מאוד מיומנים, חריגות בזמנים ובעלויות בחוזים עם מחירים ולוחות זמנים קבועים, התרכזות לקוחות, הגבלות על הגירה, היכולת שלנו לנהל את הפעילות הבינ"ל שלנו, קיטון בביקוש לטכנולוגיות בתחומי ההתמקדות החשובים שלנו, שיבושים ברשתות תקשורת, היכולת שלנו להשלים ולשלב בהצלחה רכישות, חבות לנזקים בחוזי השירות שלנו, ההצלחה של החברות שבהן אנו מבצעים השקעות אסטרטגיות, ביטול של תמריצים פיסקליים ממשלתיים, אי יציבות פוליטית, מלחמות, הגבלות חוקיות על גיוס הון או רכישת חברות מחוץ להודו, שימוש לא מורשה בקניין הרוחני שלנו ותנאים כלכליים כלליים שמשפיעים על העסקים ועל הענף שלנו. התנאים שנצרו על ידי מגיפת קוביד-19 יכולים להקטין את ההוצאה על טכנולוגיה, להשפיע לרעה על הביקוש למוצרים שלנו, להשפיע על שיעור ההוצאה של הלקוחות ויכולים להשפיע לרעה על היכולת או הרצון של הלקוחות שלנו לרכוש את המוצרים שלנו, לעכב את החלטות הרכישה של לקוחות פוטנציאליים, להשפיע לרעה על היכולת שלנו לספק שירותי ייעוץ באתר ועל היכולת שלנו לספק ללקוחות שלנו או לעכב את ההספקה של המוצרים שלנו, וכל אלה יכולים להשפיע לרעה על המכירות, התוצאות התפעוליות והביצועים הפיננסיים הכוללים העתידיים שלנו. הפעילות שלנו עשויה להיות מושפעת לרעה גם על ידי מגוון של גורמים חיצוניים הקשורים למגיפת קוביד-19 שאינם בשליטה שלנו. סיכונים נוספים שיכולים להשפיע על התוצאות התפעוליות העתידיות שלנו מתוארים באופן מלא יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך, כולל אך לא רק דוחות שנתיים על גבי טופס 20-F. דוחות אלה זמינים בכתובת www.sec.gov. אנחנו עשויים, עת לעת, לפרסם מידע צופה פני עתיד נוסף, בכתב או בעל פה, כולל מידע שכלול בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ובדוחות שלנו לבעלי המניות. אנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד שעשוי להתפרסם מעת לעת על ידינו או בשמנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.