header 2

יום רביעי, 11 בנובמבר 2020

ספוטיפיי מודיעה על רכישה אסטרטגית של המובילה בטכנולוגיות פודקסטים, מגפון

 

ניו יורק, 10 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

Spotify Technology S.A. (NYSE:SPOT), שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם, הודיעה היום שהחברה התקשרה בהסכם סופי לרכישת Megaphone מגפון, אחת מהפלטפורמות הכי חדשניות בעולם לפרסום תוכן של פודקסטים ופרסומות בתוכם. ביחד, ספוטיפיי ומגפון יעזרו למפרסמי פרסומות (advertisers) ומפרסמי פודקסטים (publishers) לממש את מלוא הפוטנציאל של פודקסטים. שתי החברות ישיגו את זה באמצעות הכוח של Megaphone Targeted Marketplace ועל ידי מתן אפשרות בפעם הראשונה למפרסמי פודקסטים צד שלישי להשתמש ב-Streaming Ad Insertion.

 

עם הרכישה הזאת, ספוטיפיי ממשיכה לקיים את היעד שלה להיות פלטפורמת האודיו המובילה בעולם ולהתמקד בהגדלת הפקת הכסף מאודיו בכל הענף. הרכישה מגיעה אחרי שספוטיפיי השיקה את Streaming Ad Insertion, טכנולוגיית פרסומות בפודקסטים חדשנית שמספקת את האינטימיות והאיכות של פרסומות פודקסטים מסורתיות עם הדיוק והשקיפות של השיווק הדיגיטלי המודרני של היום.

 

מפרסמי הפרסומות יוכלו עכשיו להפעיל בפודקסטים המקוריים והבלעדיים של ספוטיפיי תוך הגדלת ההגעה באמצעות Megaphone Targeted Marketplace. עבור מפרסמי פודקסטים, הרכישה תשחרר כלים חדשניים שיעזרו להם להרוויח יותר מהעבודה שלהם. זה כולל את האפשרות לבחור להפיק כסף מהתוכן שלהם, ולהתאים את המאזינים שלהם עם ביקוש רב יותר מצד מפרסמי הפרסומות. אחרי סגירת העסקה, ספוטיפיי תוך זמן קצר תהפוך את Streaming Ad Insertion לזמינה לכל מפרסמי הפודקסטים במגפון, הפעם הראשונה שהטכנולוגיה הזאת תהיה זמינה לצדדים שלישיים. עם Streaming Ad Insertion, מפרסמי הפודקסטים יוכלו להציע למפרסמי פרסומות קהלי פודקסטים עם יותר ערך על סמך חשיפות מאומתות לפרסומות.

 

"אנחנו עדיין בפרקים הראשונים של הסיפור של ענף האודיו המוזרם, אבל ברור לחלוטין שהפוטנציאל גדול", אמר דון אוסטרוף, מנהל עסקי התוכן והפרסום הראשי, ספוטיפיי. "אנחנו מצפים להצטרפות של מגפון לספוטיפיי במשימה שלנו להאיץ הפקת כסף חכמה יותר מפודקסטים עבור מפרסמי פרסומות ומפרסמי פודקסטים באמצעות קהל מוגדל והטכנולוגיה הכי חדישה".

 

"אנחנו מאוד נרגשים להצטרף לספוטיפיי כדי לעזור לקדם את אמצעי הפודקסט עבור מפרסמי תוכן ופרסומות כאחד", אמר ברנדן מונאהאם, מנכ"ל מגפון. "אנחנו מאמינים שהערך המשותף של מגפון וספוטיפיי בחדשנות יקדם את סביבת הפודקסטים ברחבי העולם".

 

סגירת העסקה כפופה לאישורי רגולציה מקובלים.

 

אודות Spotify Technology S.A.

 

ספוטיפיי שינתה את ההאזנה למוסיקה לעד כשהתחלנו לפעול ב-2008. גלו, נהלו ושתפו יותר מ-60 מיליון רצועות, כולל יותר מ-1.9 מיליון כותרי פודקסטים, בחינם, או שדרגו לספוטיפיי פרימיום כדי לגשת לתכונות מוסיקה בלעדיות כולל איכות קול משופרת וחוויית האזנה לפי דרישה, לא מקוונת וללא פרסומות.

כיום ספוטיפיי היא שירות המינויים להזרמת אודיו הפופולרי ביותר בעולם עם 320 מיליון משתמשים, כולל 144 מיליון מנויים, ב-92 שווקים.

 

אנחנו משתמשים באתרים שלנו Investors ו-For the Record וגם במדיה חברתית אחרת שרשומה בלשונית “Resources – Social Media” באתר שלנו Investors כדי לגלות מידע מהותי על החברה. לעוד מידע או תמונות או כדי ליצור קשר עם צוות העיתונות, בקרו בבקשה באתר https://newsroom.spotify.com/.

 

אודות מגפון

 

מגפון היא חברה של טכנולוגיות פודקסטים שמספקת יכולות אירוח והכנסת מודעות למפרסמי תוכן ומכירת פרסומות ממוקדות למותגים שותפים. הפלטפורמה של מגפון מחברת פודקסטרים ברמה ארגונית וחברות מדיה עם כלים הטובים מסוגם כדי לפרסם, להפיק כסף ולמדוד את תוכן האודיו שלהם. Megaphone Targeted Marketplace (MTM) מחוללת מהפיכה בפרסום בפודקסטים בכך שהיא מציעה למותגים הגעה ללא תקדים למאזינים, מדידה אמיתית, ביצוע יעיל ובטיחות מותג מובטחת. Megaphone Creative Solutions (MCS) מספקת שירותי קריאייטיב מקצה לקצה למפרסמים, ומפתחת פרסומות אודיו פורצות דרך שעוטפות את המאזין ומביאות תוצאות.

 

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20201110005725/en/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.