header 2

יום רביעי, 4 במרץ 2020

i2c מרחיבה נוכחות במזרח התיכון ואפריקה בגלל ביקוש רב לעיבוד הזריז וגמיש שלה


i2c ממנה ותיק בענף התשלומים למנהל כללי במזרח התיכון ואפריקה

רדווד סיטי, קליפורניה, 2 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):

i2c Inc., ספקית מובילה של טכנולוגיות תשלומים ובנקאות פתוחה, הודיעה היום שהיא מרחיבה את הנוכחות שלה במזרח התיכון ואפריקה בגלל ביקוש רב באזור לפתרונות שלה. i2c יוצרת שותפויות עם מוסדות פיננסיים, חברות פינטק וממשלות ומשתמשת בטכנולוגיות וב-APIs של עיבוד זריז וגמיש i2c הייחודיים שלה כדי להביא לשוק במהירות פתרונות חדשניים של אשראי, חיוב, תשלום מראש ומטבעות מרובים.

כדי לתמוך בצמיחה במזרח התיכון ואפריקה, i2c הוסיפה תפקיד של מנהל כללי לצוות שלה ומודיעה היום על המינוי של ותיק ענף התשלומים אורנגזאיב חאן לתפקיד. חאן נמצא בדובאי.

לפני שהצטרף ל-i2c, חאן היה סגן נשיא לפיתוח עסקי ממשלתי של מסטרקארד באיחוד האמירויות ועומאן שם ניהל את הקשרים והמעורבות עם הממשלה בתחומים של מדיניות ורגולציה, קידם יוזמות מסחריות והגדיל את ההכנסות. תפקידים בכירים אחרים במסטרקארד בשמונה שנות עבודתו כללו את הפיתוח האסטרטגי של בנקים, מוסדות פיננסיים וסוחרים בדובאי וצפון האמירויות, ומנהל המדינה של פקיסטן ואפגניסטן שם הקים את המשרד הפקיסטני של מסטרקארד, פיתח את מסטרקארד עד שהפכה לאחת מהרשתות הגדולות ביותר בפקיסטן והשיק את ה-QR הגלובלי הראשון.

i2c הודיעה לאחרונה על תמיכה ב-Apple Pay® עבור מחזיקי כרטיסי Najm Prepaid, אחד היישומים הראשונים מסוגם באזור בשותפות עם הלקוחה שלה Majid Al Futtaim Finance (MAF)/Najm. היישום, שלקח רק 90 יום להביא אותו לשוק, מעלה את המודעות לשירותים, הטכנולוגיה הזריזה וגמישה הגלובלית וה-APIs של i2c, ולמוניטין בהספקת 100 אחוז זמינות ואבטחה מעולה.

"אני מודע לנוכחות הגדלה של i2c באזור ולמוניטין המאוד מוצדק שלה בהיענות ללקוחות והבאת חידושים לשוק מאוד מהר", אמר אורנגזאיב חאן. "גם חוויתי ממקור ראשון איך זה ליצור פיתוח פיננסי וסוציו-כלכלי באזור. אני מאמין ש-i2c ייחודית בקרב מעבדי התשלומים ויש לה את מה שנחוץ כדי להוביל את השוק. אני נרגש להצטרף לצוות של i2c בשעה היסטורית זאת".

"אנחנו שמחים לקבל את פניו של אורנגזאיב ב-i2c", אמר ג'ים מקארתי, נשיא i2c Inc.. "הוא מנהל בכיר מנוסה בתשלומים עם תובנות עמוקות על הענף שלנו, קשרים מבוססים עם שחקני מפתח והיסטוריה מצוינת של ביצוע ברחבי האזור".

אודות i2c Inc.

 i2c Inc. יוצרת חדשנות בענף התשלומים הדיגיטליים והבנקאות הפתוחה הגלובלי באמצעות פלטפורמה רב תפקודית שבנויה לאינסוף אפשרויות. טכנולוגיית עיבוד מתקדמת של "אבני בניין" בליבה שלה מספקת אוסף גדול של פתרונות אשראי, חיוב, ותשלום מראש -- הכל מפלטפורמת תוכנה כשירות גלובלית אחת. זה מאפשר ללקוחות להגדיר באופן דינמי את התצורה של פתרונות תשלומים עם גמישות, זריזות וביצועים ללא מקבילים תוך שמירה על תשלומים מאוד מאובטחים ומהימנים.

טכנולוגיית הדור הבא של i2c, שהוקמה ב-2001 והמטה שלה בעמק הסיליקון, עוזרת לארגונים ליצור גידול בהכנסות, לגדול ולהסתגל לשינויים תוך תמיכה במיליוני משתמשים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות ובכל אזורי הזמן. בקרו באתר www.i2cinc.com ותעקבו אחרינו בכתובת @i2cinc.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.