header 2

יום שני, 9 במרץ 2020

ACI חושפת את שדות התעופה הטובים ביותר בעולם בחוויית הלקוח


מונטריאול, 9 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):



Airports Council International (ACI) World חשפה היום את הזוכים בפרסי "איכות השירות בשדות תעופה" המפורסמים בכל העולם שלה.



הפרסים מעניקים הכרה לאותם שדות תעופה ברחבי העולם שמעניקים את חוויית הלקוח הטובה ביותר לדעת הנוסעים שלהם.



השנה 84 שדות תעופה פרטניים זכו ב-140 פרסים. אפשר למצוא את רשימת הזוכים המלאה כאן.



אל הזוכים העקביים שדה התעופה הבינ"ל של אינדיאנפוליס, שדה התעופה הבינ"ל של הבירה בייג'ינג, שדה התעופה צ'נגי בסינגפור, ופירסון בטורונטו, Aeroporto di Roma-Fiumicino, שדה התעופה הבינ"ל Chhatrapati Shivaji במומבאי, שדה התעופה הבינ"ל אינדירה גנדי בדלהי, שדה התעופה הבינ"ל שנגחאי פודונג ושדה התעופה הבינ"ל שרמטייבו הצטרפו השנה זוכים בפעם הראשונה מכל האזורים.



הזוכים בפעם הראשונה הם שדה התעופה הבינ"ל קוטוקה (אקרה, גאנה), שדה התעופה מנגלור (מנגלור, הודו), שדה התעופה סופדיו (פונטיאנק, אינדונזיה), שדה התעופה אאלסונד (אאלסונד, נורבגיה), Aeropuerto de Hierro (ואלוורדה, ספרד), Aeropuerto de Melilla (מלייה, ספרד), Aeropuerto de San Sebastián (סן סבסטיאן, ספרד), שדה התעופה בודו (בודו, נורבגיה), שדה התעופה הבינ"ל איזמיר עדנאן מנדרס (איזמיר, טורקיה), שדה התעופה קופנהאגן (קופנהאגן, דנמרק), Aeropuertos Ecologicos de Galapagos S.A. Ecogal (גלפגוס, אקוודור), שדה התעופה של אזור הבירה (לנסינג, ארצות הברית), שדה התעופה שטוקהולם-ברומה (שטוקהולם, שוודיה) ושדה התעופה הבינ"ל סנט ג'ונס (סנט ג'ונס, קנדה).



"פרסי איכות השירות בשדות תעופה (ASQ) הם ההכרה הגבוהה ביותר האפשרית עבור מפעילים של שדות תעופה ברחבי העולם, על מצוינות בחוויית הלקוח", אמרה המנהלת הכללית של ACI World אנג'לה גיטנס.



"השנה זכו בפרסים קבוצה מגוונת של שדות תעופה זוכים מרחבי העולם שממחישים את המחויבות בכלל הענף להעניק חוויית לקוח יוצאת דופן.



"הענקת חוויית לקוח טובה יותר היא אסטרטגיה עסקית חשובה בענף שדות התעופה שנעשה יותר ויותר תחרותי. תוכנית ה-ASQ הגלובלית של ACI היא היחידה שלא רק מכירה במצוינות אלא גם מספקת לשדות התעופה מדידה ומידוד אובייקטיביים כדי לעזור להם לשפר את הביצועים שלהם.



"אנחנו שמחים לציין שחמשת שדות התעופה הזוכים בקטגוריה "שדה התעופה הטוב ביותר לפי גודל ואזור (פחות משני מיליון נוסעים בשנה באירופה)" זכו כולם בפעם הראשונה בפרס ASQ".



תוכנית איכות השירות בשדות תעופה היא התוכנית המובילה בעולם של מדידת ומידוד חוויית הלקוח בשדות תעופה. ב-2019 יותר ממחצית מ-8.8 מיליארד הנוסעים בעולם עברו דרך שדה תעופה של ASQ.



שדות התעופה הזוכים יתכנסו בטקס פרסי ASQ שייערך בפסגה הגלובלית השלישית של חוויית הלקוח של ACI, שתתקיים בקרקוב, פולין, בספטמבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.