header 2

יום חמישי, 5 במרץ 2020

זינגה מודיעה על Harry Potter: Puzzles & Spells, משחק לסלולר Match-3 קסום


סן פרנסיסקו, 5 במרץ 2020, (BUSINESS WIRE):

היום Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה על ההשקה הרכה של Harry Potter: Puzzles &  Spells בשווקים נבחרים. המשחק, שקיבל רישיון רשמי מ-Warner Bros. Interactive Entertainment ויוצא לאור בלייבל Portkey Games, טווה משחק חידות match-3 חדשני עם הדמויות, הנרטיב, הסביבה, הטלת הכישופים והתעלולים הקסומים האיקוניים של עולם הקוסמות.

"אנחנו מאוד גאים להביא את הארי פוטר לתיק של זינגה ומחויבים ליצור משחק שראוי לעולם הקוסמות וללגיונות המעריצים שלו", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור בזינגה. "על ידי השילוב של הסלולר שנמצא בכל מקום והמומחיות של צוות הפיתוח של זינגה בשותפות עם Warner Bros. Interactive Entertainment, אנחנו יוצרים משחק שישמח מעריצים בכל גיל ברחבי העולם".

המעריצים המשיכו לכבד ולהרחיב את הפלא של עולם הקוסמות על ידי עיסוק בחידות הארי פוטר, בעיות מאתגרות ומשחק אחר בהשראת חידות. Harry Potter: Puzzles & Spells חוגג את החיבה הזאת לאתגרים ומסתורין עם משחק החידות match-3 הראשון למכשירים ניידים. במשחק, השחקנים יוצרים דמות משלהם וחווים את ההתרגשות והמסתורין של עולם הקוסמות בדרך מקסימה חדשה. כשהם משחררים אלמנטים של עולם הקוסמות, כולל לחשים חדשים ורקיחת שיקויים עם התקדמותם, השחקנים יתקלו ברגעים הכי איקוניים והפנים הבלתי נשכחות מסרטי הארי פוטר המקוריים. תוך שימוש ביכולות וחפצי קסם כדי לנצח, השחקנים יתמודדו עם חידות התאמה שמלאות בצפרדעי שוקולד ומכשולים אחרים כשהם חולפים בתנועת אצבע מהירה דרך רמות משחק פנטסטיות.

כשהם מוכיחים את תכונות הקסמים שלהם, השחקנים יזכו בנקודות ניסיון עם התקדמותם במשחק. מאירועים יומיים ועד לחידות אינטראקטיביות, השחקנים יזכו בנקודות ניסיון כדי להשיג יכולות קסם ופרסים חדשים, יעלו את רמת המיומנויות והכישופים שלהם וגם יתאימו אישית את הדמות הייחודית שלהם במשחק. לשחקנים גם תהיה אפשרות ליצור מועדונים ולשלב כוחות עם מעריצים אחרים כדי להתערות בחברה, להשתתף בפעילויות מיוחדות של שיתוף פעולה במשחק ולחוות את הרעות של עולם הקוסמות.

המעריצים יכולים לבקר באתר www.zynga.com כדי להתעדכן במידע נוסף על Harry Potter: Puzzles & Spells, שיושק בכל העולם למכשירי iOS ואנדרואיד, וגם ל-Amazon Kindle ובפייסבוק.

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אולפנים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות Warner Bros. Interactive Entertainment

Warner Bros. Interactive Entertainment, חטיבה של Warner Bros. Home Entertainment, Inc., היא מוציאה לאור, מפתחת, נותנת רישיונות ומפיצה כלל עולמית מהמעלה הראשונה של תוכן בידורי בתחום האינטראקטיבי בכל הפלטפורמות, כולל משחקים מבוססי קונסולות, מכשירים נישאים, סלולר ומחשבים אישיים של כותרי משחקים פנימיים ושל צדדים שלישיים.

אודות Portkey Games

Portkey Games, של Warner Bros. Interactive Entertainment, הוא לייבל המשחקים שמוקדש ליצירת חוויות חדשות במשחקי סלולר ווידאו של עולם הקוסמות ששמות את השחקן במרכזה של הרפתקה משלו, בהשראת הסיפורים המקוריים של ג'יי קיי רולינג. Portkey Games מציע לשחקן הזדמנות לבחור בחירות עלילה משלו ולפעול בסביבה של עולם הקוסמות כדי לגלות ליצור חוויות חדשות וייחודיות. הלייבל נוצר כדי להביא לגיימרים ולמעריצים חוויות משחק חדשות שמאפשרות להם להתעמק בקסם של עולם הקוסמות בדרכים אופפות שבהן הם יכולים להגדיר את סיפור עולם הקוסמות שלהם.

מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד שמתייחס, בין היתר, לשם, לו"ז ההפצה ופרטי המשחק של משחק הארי פוטר שמגיע. מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון תחזית, חזוי, מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההשגה או ההצלחה של העניינים שכולל מידע צופה פני עתיד כזה כרוך בסיכונים, אי ודאויות והנחות משמעותיים. אין לבטוח ביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד כזה, שמבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלו. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה. מידע נוסף על סיכונים, אי ודאויות והנחות אלה מתואר או יתואר בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.