header 2

יום שני, 3 בספטמבר 2018

מבצעי הנחות למוצרים ללא גלוטן: זוג לחמים של מותג "שר" ב- 18 ₪ בלבד!


חברת "ליב" יוצאת במבצעי הנחות אגרסיביים לרגל החג והחזרה לבית הספר, במסגרתם יימכרו לחמים ללא גלוטן של מותג "שר" (Schär) בהוזלה משמעותית – צמד לחמים ב- 18 שקלים בלבד הנחות גם למשקאות תחליפי חלב צמחיים של "איזולה-ביו" ולמגוון מוצרי ליב

חברת "ליב", המתמחה בשיווק והפצה של מזון אורגני, טבעי וטבעוני ומוצרים ללא גלוטן, יוצאת לרגל ראש השנה ושנת הלימודים הקרובה במבצעי הנחות מיוחדים ללחמים ללא גלוטן של מותג "שר": זוג לחמים טריים ללא גלוטן ב- 18 ₪ בלבד, המגלמים הנחה של כ- 40% למוצר. עוד במבצעי החג של ליב, משקאות תחליפי חלב צמחיים של המותג האיטלקי האיכותי "איזולה-ביו" ב- 10 ₪ ורסק תפוחי עץ 100% טבעי של "ליב" ב- 10 ₪.

הלחם הטרי של "שר" (Schär) שבמבצע - לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו, הוא היחיד בישראל אשר מגיע מוכן לאכילה, ללא צורך בהקפאה וללא חומרים משמרים, זאת הודות לאריזת וואקום חדשנית השומרת על טריות הלחם. לדברי ערן רהב, מנכ"ל חברת "ליב", הלחם הטרי של "שר" הוא בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן.

להשיג ברשתות ויקטורי, מגה, יינות ביתן ובשאר רשתות השיווק בארץ ובחנויות הטבע. כשר פרווה הרבנות הראשית לישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.