header 2

יום חמישי, 13 בספטמבר 2018

שלושה ימים של אמנות מקומית במושבה בנימינה דרך האמנות "חצרות היוצרים" ה-18 יתקיים בבנימינה בחוה"מ סוכות 2018 בימי שלישי, רביעי וחמישי 25-26-27 בספטמבר.

כ 30 אמנים ומעצבים יפתחו את דלת ביתם וימכרו את יצירותיהם לאורחי 
פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית במשך שלושה ימים, 
בשילוב סדנאות יצירה לכל המשפחה, שפע פעילויות ומופעי תרבות ישראלית בכל ערב.

פסטיבל "חצרות היוצרים" מתקיים זו השנה ה-18 ברציפות במושבה בנימינה. חצרות היוצרים הינו אירוע קהילתי מסורתי ביוזמת מתנ"ס בנימינה גבעת עדה ואמני המקום. אמנים, תושבי המקום פותחים את ביתם, את חצרותיהם או לחילופין את הסטודיו שלהם/ן לקהל המבקרים בפסטיבל ואף מארחים בביתם אמנים מקומיים ואמנים מרחבי הארץ שצועדים עם חצרות היוצרים מידי שנה בשנה. יחד הם מציגים לקהל את פרי יצירתם ומעניקים למבקרי הפסטיבל הזדמנות נדירה להיכנס אל ביתם ולחוש מקרוב את תהליך היצירה. השנה יתקיים הפסטיבל בימים שלישי, רביעי, וחמישי מהשעה 10:00-19:00 בתאריכים: 25-26-27 בספטמבר 2018.  בנוסף ליצירות האמנים יתקיימו פעילויות מגוונות ומעשירות לילדים ולכל המשפחה ביניהן גם סדנאות יצירה לכל המשפחה, שפע פעילויות ומופעי תרבות ישראלית בכל ערב החל משעה 21:00.

דרך האמנות "חצרות היוצרים" הפכה למסורת רבת שנים, השנה חוגגים האמנים 18 שנות קיום משותפות ומאוחדות. כמידי שנה, האמנים לוקחים בו חלק מרכזי בו הם פותחים את לבם ואת דלת ביתם, מה שהופך את האירוע לעושר אמנות מוחשי וצבעוני במיוחד. למעלה מ-30 אמנים מקומיים לוקחים השנה חלק ב"חצרות היוצרים". קשת המוצרים ויצירות האמנים כוללת אמנויות שונות בהן אמנות פלסטית, אמנות בעץ, אמנות זכוכית, אמנות בקולאז' נייר, אופנת נשים, מצנפות, טקסטיל לבית, פיסול בעיסות נייר, ויטראז', גופי תאורה, פיסול קרמי, צעצועים והכל הכל מתוצרת עצמית, עבודת יד ייחודית ומקורית במגע אישי.

לפסטיבל "חצרות היוצרים" מסלול אחד מרכזי:
שביל האמנות הכולל 5 בתי אמנים, בתי סטודיו של אמנים וסדנאות יצירה ישראלית מקומית

הסדנאות תהיינה בשני מתחמים ותכללנה: סדנאות דקופאז' על פסלים שונים מעיסת נייר, מגוון של דפי דקופאז' מקושטים וצבעוניים כשניתן לבחור את הפסל אותו מקשטים. הסדנה תתקיים לאורך כל היום, במשך שלושת הימים.  סדנאות פיות בליבוד יבש, סדנאות של צביעת כלים העשויים מחימר קרמי, הדגמות של עבודת זכוכית עם אש לוהטת (פעמיים ביום).

מבקרי שביל האמנות חצרות היוצרים יקבלו קטלוג מהודר הכולל מפה מפורטת, שמות האמנים והדרכה איך להגיע אל כל אחד ואחד מהאמנים במהלך שלושת ימי הפסטיבל, תהינה עמדות חלוקה ברחבי המושבה ובכל בית של אמן יוצב דגל "חצרות היוצרים" המציין את תוצרתו ושמו. במהלך הביקור באירועי הפסטיבל ניתן לסייר בין חצרות האמנים, הן בהליכה רגלית והן באופניים. דף הפייסבוק של פסטיבל מתעדכן כל הזמן וניתן לשאוב מידע ופרטים רלוונטיים. חצרות היוצרים: "חצרות היוצרים בנימינה - גבעת עדה", אשר מציג את האמנים המשתתפים ופרי יצירתם:  https://www.facebook.com/haomanimbg/

**מידע נוסף על פסטיבל חצרות היוצרים בבתי האמנים ובמתנ"ס
מרכז מידע במתנ"ס בנימינה - גבעת עדה: 04-6288391/2,
     



במסגרת שלושת ימי הפסטיבל יערכו מגוון אירועי תרבות, אמנות, מופעי שירה בציבור לקהל הרחב בשילוב סדנאות מעצימות וסיורים עצמאיים במושבה הציורית.
נהנה מפעילות לכל המשפחה ברחבי בנימינה, מגוון מופעים מוזיקליים לקראת ערביים, הפעלות ייחודיות, סיורים רגליים ומשונעים ברחובות המושבה הפסטורלית.

חצרות היוצרים הינו אירוע קהילתי מסורתי ביוזמת מתנ"ס בנימינה גבעת עדה והמועצה המקומית, בשיתוף עשרות אמנים תושבי המקום אשר פותחים את ביתם לקהל המבקרים בפסטיבל ואף מארחים בחצרותיהם אמנים מכל רחבי הארץ, יחד הם מציגים לקהל את פרי יצירתם ומעניקים למבקרי הפסטיבל הזדמנות נדירה להיכנס אל ביתם ולחוש מקרוב את תהליך יצירתם.
אירית גבריאלי-אמיתי, סטודיו אירית-  אמנית בחומר, יוצרת יש מאין, ומעבירה זאת הלאה בסגנון ייחודי.
בסטודיו בביתה האפיק 5 בבנימינה, יוצרת אירית כלים וחפצי אמנות מצוירים בעבודת יד, כשהטבע הוא מקור ההשראה העיקרי שלה. אירית משלבת הרבה צבע בעבודותיה ומשאירה מקום לחומר הקרמי לבטא את עצמו.   בסדנאות ייחודיות המשלבות את אהבתה לחומר עם אהבתה לבישול, מארחת קבוצות אינטימית, מלמדת ומעבירה סדנאות במשך כל השנה בסטודיו שלה וגם סדנאות חד פעמיות לימי הולדת, לגיבוש צוותי עבודה. הסדנאות מאפשרות נגיעה ראשונית עם החומר גם לאנשים שעד כה לא הכירו אותו.   
חברה 
בקואופרטיב "שלוש שלושים"- גלריה לקרמיקה בנוה צדק, בשבזי 31 בת"א. 
אתר אינטרנט: 
http://iritstudio.co.il
אינסטגרם:  
irit_gabrieli_amitai
דף פייסבוק: גלריית הקרמיקה של סטודיו אירית 
טלפון:  052-8370322


ד"ר הגר קדימה - ציורי דיו ואקוורל מלאי פיוט ועדינות  מלחינה וציירת ישראלית, מרצה למוזיקה, זוכת פרס ראש הממשלה למלחינים בשנת 2003 והאשה הראשונה בישראל לקבל תואר דוקטור בקומפוזיציה – כיום היא אחת המלחינות הפעילות ומייצגת דרך קבע את ישראל בחו"ל כשיצירותיה מוזמנות ומבוצעות על ידי אנסמבלים כליים וקוליים בארץ ובעולם. בעשור האחרון התרחבה עבודת היצירה של ד"ר קדימה גם לאמנות ויזואלית, בעיקר לתחום הציור בצבעי דיו על נייר – ציורי פרחים, ציורי נוף אבסטרקטי, וציור מופשט. 
טלפון: 054-6630955

רחלי בן אהרון - Fine lines  רחלי בן אהרון, מאיירת ויוצרת, בעלת המותג Fine lines. – מעצבת ומאיירת בעט שחור על נייר ממוחזר ועל עץ טבעי ויוצרת פריטי עיצוב טבעיים לבית.  את האיורים הריאליסטיים שלה היא הופכת להמון דברים: תמונות, קערות, ערכות יצירה, דפים להדפסה עצמית ועוד המון. 
קישור לחנות המקוונת http://market.marmelada.co.il/finelines
קישור לדף הפייסבוק: רחלי בן אהרון Fine lines
טלפון: 052-8615344

שלומית יוסיפוב, אמנית ויוצרת ציורים על קנבס לחדרי ילדים שעשויים בטכניקה מעורבת של ציור והדפס רשת. יוצרת פסלים של חיות, בבושקות ונשים בעיסת נייר בשילוב חומרים נוספים כמו ניירות מסוגים שונים, כובעים סרוגים ועוד. שלומית אוהבת להשתמש בעבודותיה בצבעים שמחים ועליזים וכל פסל שלה הוא יצירה חד פעמית.    
קישור לפייסבוק: שלומית יוסיפוב
טלפון: 054-5950941 


אריאל נתנסון - מעצב ומייצר גופי תאורה מיוחדים בעבודת יד. אריאל משלב סגנון רטרו עם אלמנטים מודרניים, עץ מלא ומתכת עם תאורה חמה ליצירת אוירה נעימה.
האתר של אריאל: www.cottonheartdesign.com
קישור לדף הפייסבוק: Cotton Heart Design Lamps
טלפון: 054-3339783 

שרון שמאי זהבי - אמנית רב תחומית המשלבת ביצירתה חומרים וטכניקות מגוונים. בין יצירותיה ניתן למצוא ציורים בשמן ואקריליק הנוגעים לחיי היום יום של הקולקטיב ושל הפרט. כמו כן שרון יוצרת תכשיטים ייחודיים המשלבים תליוני בטון וטקסטיל על שרשראות כסף וגולדפילד.
שרון בוגרת תואר ראשון ושני משנקר, השראותיה נובעות מן הנוף האורבני, חומריות וטקסטורות מן הטבע וזיכרונות אישיים.
לשרון חנות אינטרנטית בה ניתן לקנות ציורים ותכשיטים מוכנים, או להזמין ציורים בהתאמה אישית.
החנות באטסי:  www.etsy.com/shop/shooohsJewelry
קישור לדף הפייסבוק:  Shooohs
טלפון: 052-5335464 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.