header 2

יום רביעי, 26 באפריל 2017

סומוטו (ת"א: סמטו) הישראלית תבצע רישום למסחר בנאסד"ק - ללא גיוס הון

מטרת הרישום בנאסד"ק כעת היא הגדלת בסיס המשקיעים הזרים, השוואת מכפיל הרווח לחברות דומות הנסחרות בנאסד"ק, ויכולת הקצאת מניותיה הנסחרות בנאסד"ק לטובת ביצוע מיזוגים ורכישות. החברה הודיעה לאחרונה כי הציבה יעד לצמיחה אורגנית ללא רכישות, להכנסות של 70 מיליון דולר לפחות עם EBITDA של 17.5 מיליון דולר לפחות עבור שנת 2017

חברת סומוטו הישראלית, המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו ובמובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבות PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS בכל העולם, מדווחת כי דירקטוריון החברה החליט לפעול לרישום מניות החברה בבורסת נאסד"ק שבארה"ב, ללא ביצוע גיוס בפועל והקצאת מניות נוספות, עד סוף הרבעון השלישי של שנת 2017. החברה תפעל להתקשר עם יועצים רלוונטיים לצורך הרישום כאמור תוך 30 מיום ממועד הודעה זו.

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "החלטת הדירקטוריון לרישום מניות סומוטו בנאסד"ק הינה לאור ההתקדמות העיסקית של החברה בשנתיים האחרונות, לרבות רכישות מוצלחות והצמיחה המהירה בהכנסות וברווח. מטרת הרישום היא בראש ובראשונה לחשוף את החברה לבסיס משקיעים רחב יותר כמו גם להביא להשוואת המכפילים של החברה לחברות דומות הנסחרות במכפילים גבוהים יותר בשוק האמריקאי. בנוסף, החברה פעלה בשנים האחרונות לצמיחה גם באמצעות רכישות ומתכוונת לבצע רכישות נוספות בעתיד כך שרישום בבורסת נאסד"ק יתרום לביצוע מיזוגים ורכישות באמצעות הקצאת מניות הנסחרות בארה"ב. אנו מאמינים כי הרישום למסחר בנאסד"ק יוביל לעלייה במחזורי המסחר וחשיפה רחבה באופן משמעותי למשקיעים מכל העולם."

סומוטו, שהוקמה ב-2009 ומשרדיה נמצאים בתל-אביב, פיתחה פתרונות פרסום חכמים ופתרונות מעקב ודיווח חדשניים עבור תעשיית האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי מובייל, מבוססות טכנולוגיות מתקדמות. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בתחומי המוניטזציה והפרסום בוידאו רכשה החברה מאז שנת 2014 את החברות ג'ניו, טאבאטו, טרסר טיוד ו-Meme Video. החברה פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות.

לאחרונה פרסמה סומוטו תחזית ל-2017 עם תוצאות מקדמיות לרבעון הראשון; ומכריזה על חלוקת דיבידנד של 2.5 מיליון שקל. תחזית החברה היא לעלייה בהכנסות לסכום של כ-70 מיליון דולר לפחות, עם צמיחה מהירה בתחום הווידיאו והגדלת היקף רכישת מדיה בהפצת אפליקציות כך שישרתו את תוצאות החברה בהמשך השנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.