header 2

יום שלישי, 25 באפריל 2017

קבוצת מר דיווחה על פרויקטי תקשורת ובטחון בהיקף של 47 מיליון שקל מתחילת החודש

קבוצת מר (ת"א: מר) דיווחה החודש על שני פרויקטי מערכות בטחוניות ותקשורת חירום בהיקף 47 מיליון שקל –
החברה הישראלית זכתה בפרויקט להקמת מערך ניידות תצפית עבור כוחות ביטחון ושת"פ במזרח אירופה בהיקף של כ-17 מיליון שקל;
ובפרויקט להקמת רשת תקשורת לכוחות בטחון, חירום והצלה במגדל 'מרכז הסחר העולמי 3' שבניו-יורק בכ-30 מיליון שקל

במסגרת הפרויקט במזרח אירופה תספק קבוצת מר 16 ניידות תצפית מתקדמות. ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "קיים פוטנציאל להרחבת מכירות המערכת וכן לתוספת של יכולות נוספות לשדרוג המערכות הקיימות." פרויקט המגדל ב'מרכז הסחר העולמי' בניו יורק הוא הרביעי של החברה במתחם זה והעשירי שלה בעיר ניו יורק. ירון לבנת מנכ"ל חטיבת הבטחון והטכנולוגיות, קבוצת מר, אמר: "מאז אירועי 9/11 מכתיבה העיר ניו יורק תקנים המחייבים מבני ציבור ומגדלים רבי-קומות לתמוך בתקשורת כוחות חירום, ביטחון והצלה. בפרויקט מגדל 'מרכז הסחר העולמי 3' נפרוס רשת אלחוטית מתקדמת שתענה על צרכי השגרה והחירום, ותאפשר תקשורת רציפה ונטולת הפרעות גם בתנאי קיצון"

קבוצת מר, המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה אתמול (ראשון) כי זכתה בפרויקט להקמת מערך ניידות תצפית ולפיקוח על הפסקת-אש עבור כוחות ביטחון ושת"פ מדינה במזרח באירופה. היקף הפרויקט כ-17.3 מיליון שקל (4.7 מיליון דולר). במסגרת הפרויקט תספק קבוצת מר ניידות תצפית המקושרות בתקשורת לוויינית למרכז בקרה אזורי. ניידות התצפית, המסיירות בתיאום מודיעיני ובהתאם לצרכים מבצעיים של זיהוי פעילות ביטחונית ביום ובלילה ובאזורים גיאוגרפיים שונים, יסופקו החל מיולי 2017 ויהיו מבצעיים באופן מיידי. לרכבים אספקת אנרגיה עצמאית שתאפשר את פעילותם הרציפה 24 שעות 7 ימים בשבוע. ביצוע הפרויקט כפוף לקבלת רישיון ייצוא מאת אגף הפיקוח על הייצוא הביטחוני במשרד הביטחון (אפ"י).

עוד הודיעה החברה בתחילת אפריל כי זכתה בפרויקט נוסף במרכז הסחר העולמי בעיר ניו-יורק, במסגרתו תקים רשת תקשורת לכוחות בטחון, חירום והצלה במגדל 3WTC בכ-30 מיליון שקל.
פרויקט WTC3 הוא העשירי במספר של קבוצת מר בעיר ניו יורק, והרביעי במספר של הקבוצה במתחם הסחר העולמי, שנבנה לאחר קריסת מגדלי התאומים באירועי 9/11. בשנת 2012 רישתה לראשונה קבוצת מר את 1WTC, המגדל הגדול והמרכזי במתחם 'מרכז הסחר העולמי', המתנשא לגובה של 104 קומות. בעקבות הצלחת הפרויקט במגדל 1 התקינה מר מערכת דומה גם בקניון של המתחם וכיום מפתחת מערכת במבנה נוסף.

מטרת פרויקטי התקשורת במתחם WTC שמבצעת הקבוצה היא להבטיח קליטה ושידור ברמה הגבוהה ביותר בזמן אמת ובשעת חירום בין אנשי כוחות 'המגיבים הראשונים', ובעיקר לכוחות כיבוי אש, משטרה על שלל מגנוניה, ושירותי רפואת חירום המקשרים את כלל הכוחות הפזורים בתוך המגדלים ומחוצה להם. המערכת מאפשרת לייצר תקשורת נטולת הפרעות וניתוקים מצד אחד בין אנשי הכוחות הנמצאים בקומות השונות במגדל, ומצד שני תומכת בתדרי תקשורת המחברים בין כל הכוחות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.