header 2

יום שלישי, 19 בינואר 2021

אקסיליון סיכמה מזכר הבנות עם קבוצת Transdev, להקמת פיילוט עיר דיגיטלית תאומה בעיר Reims שבצרפת

 

זאת בהמשך לתוכנה שפיתחה ויישמה החברה בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים עבור קונסורציום ש-Transdev הייתה חברה בו

 

 

הפתרון של אקסיליון תורם לקיצור זמן הנסיעה ברכבת הקלה בירושלים ב-47%, גידול של 400% בכמות הנוסעים, עלייה של 66% בזמינות הקווים, צמצום של 28% בצריכת האנרגיה של הרכבות והפחתה של 100 אלף טון בשנה בפליטת הפחמן הדו חמצני.

 

 

לדברי אורן דרור, מנכ״ל ויו"ר חברת אקסיליון תחבורה חכמה: ״ אקסיליון מרחיבה את פעילותה הגלובלית ומשלבת כוחות עם אחת מחברות התחבורה הגדולות בעולם, קבוצת Transdev, המפעילה יותר מ- 20,000 רכבות קלות, אוטובוסים ומוניות ב-18 מדינות ברחבי העולם. אקסיליון, מיקרוסופט, ו-Transdev פועלות יחד לקדם מכירה ויישום של פלטפורמת התאום הדיגיטלי של אקסיליון מול ערים, מטרופולינים ומדינות ברחבי העולם, שהן לקוחות מיקרוסופט ו-Transdev. אנו שמחים לבשר על פיילוט ראשון משותף בצרפת בעיר Reims בה יותקנו תשתיות ה-AI של אקסיליון על צי התחבורה הציבורית של Transdev הפועל בעיר להפחתת זיהום האוויר, הורדת עומסי תנועה והתייעלות משמעותית בזמינות התחבורה ציבורית. ״ֿ

 

 

תל אביב, 18 לינואר 2021 (ת״א: אילן) חברת אקסיליון תחבורה חכמה בע״מ  הודיעה כי היא סיכמה עם קבוצת Transdev הקמת פיילוט "עיר דיגיטלית תאומה" מבוססת על תשתית ענן Azure של מיקרוסופט לניהול מערך תחבורה בעיר Reims שבצרפת. במזכר ההבנות נקבע כי אקסיליון תספק ל- Transdev מצלמות מבוססות בינה מלאכותית אשר יותקנו על רכבי התחבורה הציבורית שמפעילה Transdev  בעיר, באמצעותן ייאסף מידע שממנו תבנה ה"עיר דיגיטלית תאומה" ויופקו דוחות בדבר מצב התחבורה בעיר מתוך מטרה להפחית את זיהום האוויר, שיפור יעילות הצי, הגברת הבטיחות והעלאת כמות הנוסעים בתחבורה הציבורית, וזאת באמצעות אופטימיזציה מתמשכת של רשת הרמזורים בעיר.

 

אודות קבוצת Transdev:
קבוצת Transdev היא אחת מחברות התחבורה הגדולות בעולם ומפעילה ציי תחבורה ציבורית של 20 אלף כלי רכב, כולל רכבות קלות, אוטובוסים ומוניות ב-18 מדינות בעולם ובעשרות ערים.

 
 

אודות אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ:

 

חברת אקסיליון הינה חברת AI ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות בענן Azure של חברת מיקרוסופט ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים Micro Mobility. החברה מספקת תשתית עירונית מבוססת תוכנה ואלגוריתמיקה למערכות רמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת ״לתקשר״ על מנת לייצר גלים ירוקים בצירים בערים, העדפה ברמזורים לתחבורה ציבורית ומפתחת תשתית מבוססת AI לניהול תשתית הרמזורים כרשת דינמית, מסונכרת ומותאמת המווסתת את התנועה למגוון אמצעי התחבורה השונים בעיר, כולל רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים. בערים בהן פועלת החברה היום נמדדה ירידה משמעותית בזיהום אוויר וקיצור משך זמני נסיעה בעד 47%.

 

הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אקסיליון, כוללות טכנולוגית וידאו (Digital Twin)  בשילוב עם בינה מלאכותית (AI) המאפשרת ניטור בזמן אמת של דפוסי התנועה, וכן סימולציה והטמעה של תוכניות רמזורים בציר, שכונה ואף בכל העיר. בנוסף, החברה מפתחת פתרונות תכנון אוטומטי של תוכניות רמזור לצירים וערים שלמות באמצעות טכנולוגיית ה-AGI ולמידה באמצעות חיזוקים  (Reinforcement Learning) במימון רשות החדשנות וצוות מומחי AI.


החברה מעסיקה כ- 45 עובדים בישראל, ארה״ב, איחוד האמירויות באירופה.

 

לאתר החברה: https://axilion.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.