header 2

יום חמישי, 8 באוקטובר 2020

Meggitt Training Systems מודיעה על שינוי שם החברה ל-InVeris Training Solutions

 

סובאני, ג'ורג'יה, 7 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

 

Meggitt Training Systems ("החברה"), המובילה הגלובלית בפתרונות אימונים בנשק משולבים אש חיה ווירטואליים לקוחות שהם צבאות ואכיפת חוק, הודיעה היום על השם החדש שלה, InVeris Training Solutions, בתוקף מיידי. "InVeris" רומז על תובנה ואמת. המיתוג מחדש מבטא את הגאווה של החברה בעמידה מאחורי הגברים והנשים הכי אמיצים והכי מאומנים ברחבי העולם ובהספקת פתרונות אימונים מקיפים שמכינים אותם לפעול מייד בכל רגע כדי להגן על הקהילות והמדינות שאותן הם משרתים. המטה של החברה נשאר בסובאני, ג'ורג'יה, והיא פועלת עם לקוחות בארה"ב וברחבי העולם ממתקנים בחמש יבשות.

 

"בחודשים האחרונים ביצענו עבודה מאוד יסודית עם הרבה מחשבה כדי להתאים יותר את השם והמותג שלנו לערכים שלנו בשירות הבטיחות", אמרה אנדריאה צ'ופ, סגנית נשיא לאסטרטגיה, מכירות ושיווק. "InVeris משמעו אמון ויושרה -- ערכים שהם ליבתיים ללקוחות שלנו ושאנחנו חיים כל יום. הלקוחות שלנו נותנים את הכל, ולכבוד הוא לנו ואנו גאים לשרת במצוינות את אלה ששומרים עלינו. כי אנחנו יודעים שכשהלקוחות שלנו מוכנים, והתושבים שלהם בטוחים, כולנו בטוחים".

 

כחלק מהמיתוג מחדש, InVeris Training Solutions הציגה גם לוגו, צבעי חברה ואתר אינטרנט, InVerisTraining.com, חדשים. החברה שומרת את הבעלות שלה על המותגים הוותיקים שלה, הטכנולוגיות FATS® ו-Caswell, חלוצות התעשייה בתחומים של אימונים וירטואליים ובאש חיה, בהתאמה.

 

צ'ופ המשיכה: "כשאנו נכנסים לשלב חדש של צמיחה בשווקים בארה"ב ובעולם, המחויבות שלנו לעובדים, הלקוחות והשותפים שלנו נשארת בראש סדר העדיפויות שלנו. תמיד תמכנו בלקוחות שלנו עם מוצרים איכותיים, חידושים מוכחים ותמיכה מסורה. נמשיך לעשות זאת בעתיד".

 

InVeris Training Solutions משלבת גישה זריזה וגמישה עם מומחיות ללא מתחרים בטכנולוגיות אימונים כדי לתכנן ולספק פתרונות אימונים מותאמים אישית בחזית הקידמה ששומרים על כך שלקוחות שהם צבא, אכיפת חוק ומטווחים פרטיים ומסחריים יהיו בטוחים, מוכנים וערוכים לשרת - כי שניות חשובות. החברה פרסה יותר מ-15,000 מטווחי אש חיה ו-5,100 מערכות אימונים וירטואליות בעולם ב-90 שנות ההיסטוריה שלה, והיא תוכנית האימונים בסימולציה הרשמית של כוחות צבאיים בארה"ב ובעולם. פתרונות האימונים המתקדמים של החברה מכינים לקוחות ביותר מ-55 מדינות להגן באופן בטוח על הקהילות שאותן הם משרתים.

 

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר InVerisTraining.com.

 

אודות InVeris Training Solutions

 

InVeris Training Solutions משלבת גישה זריזה וגמישה עם מומחיות ללא מתחרים בטכנולוגיות אימונים כדי לתכנן ולספק פתרונות אימונים מותאמים אישית בחזית הקידמה ששומרים על כך שלקוחות שהם צבא, אכיפת חוק ומטווחים פרטיים ומסחריים יהיו בטוחים, מוכנים וערוכים לשרת - כי שניות חשובות. עם תיק של פתרונות אימונים באמצעות טכנולוגיה, וצוות של יותר מ-400 עובדים שמתמקדים בחידושים, InVeris Training Solutions היא המובילה הגלובלית בפתרונות אימונים בנשק משולבים אש חיה ווירטואליים. באמצעות החברות הוותיקות שלה FATS® ו-Caswell, InVeris Training Solutions פרסה יותר מ-15,000 מטווחי אש חיה ו-5,100 מערכות אימונים וירטואליות בעולם ב-90 שנות ההיסטוריה שלה. המטה של החברה נמצא בסובאני, ג'ורג'יה, והיא פועלת עם לקוחות בארה"ב וברחבי העולם ממתקנים בחמש יבשות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.