header 2

יום חמישי, 8 באוקטובר 2020

טרילר תציע זרימת וידיאו בשידור חי החל מ-12 באוקטובר - לטרילר כבר יש מיליונים בעתודה שנתרמה מראש עבור משפיעים

 

השידור החי של טרילר משלם פי שלושה יותר מתכונת השידור החי של טיקטוק

 

יוצרים ומשפיעים יקבלו פי 3 ממה שהם מקבלים בטיקטוק ועשרה משפיעים יקבלו תרומות של $50,000 כל אחד ישירות מטרילר

 

 לוס אנג'לס, קליפורניה, 7 באוקטובר 2020, ((ACCESSWIRE:

 

החל מ-12 באוקטובר 2020, משתמשי טרילר Triller יוכלו להזרים תוכן וידאו בשידור ישיר, שירחיב עוד את היכולות של טרילר כשבסיס המשתמשים של הפלטפורמה החברתית גדל. התכונה החדשה הזאת תציע ליוצרים דרך חדשה להפיק כסף מהתוכן שלהם.

 

עם תכונת חומת תשלום ותרום עכשיו, יוצרים יוכלו לשדר בשידור חי בכל עת ולפתוח מסלולי הפקת כסף נוספים.

 

"אנחנו תמיד רוצים לשים את האומנים שלנו תחילה. השידור החי היה אחד הדברים הראשונים שהמשפיעים שלנו רצו. בתגובה, תכננו תוכנית שהיא טכנולוגיית השידור החי הכי טובה ומתוחכמת שיש. זה יהיה גורם משנה מצב עבור משפיעים", אמר בובי סרנבשט, מנהל טרילר ראשי ויו"ר פעיל. "מטריד אותנו שטיקטוק לוקחת נתח כזה גדול מהעבודה של האומנים", המשיך.

 

פלטפורמות חברתיות אחרות אמנם נותנות ליוצרים אפשרות להפיק כסף מהשידורים החיים שלהם, אבל רוב הכסף שנאסף בדרך כלל הולך לפלטפורמה עצמה. אבל טרילר ממשיכה להיות יישום שבו האומנים תחילה. כשרווחתם של היוצרים נמצאת בלב המודל העסקי שלה, טרילר תבטיח ש-70% מכל הכסף שנאסף בזמן שידורים חיים ילכו ישירות לאומן. טרילר גם הקצתה עתודת "שידור חי" של 5 מיליון דולר שנרכשה מראש עבור משפיעים על בסיס כל הקודם זוכה.

 

עשרת המשפיעים הראשונים שיגיעו ל-100,000 צופים בו-זמנית יקבלו כל אחד תרומה של $50,000 ישירות מהחברה. זאת הראשונה מהרבה תוכניות מבטיחות להפקת כסף עבור משפיעים. "כבר עשינו בדיקות פנימיות, ואם משפיעים ישתמשו ב-IG שלהם ובמדיה חברתית אחרת כדי לעודד את העוקבים שלהם להצטרף לשידור החי שלהם, זה מדד שיהיה להם קל יחסית להגיע אליו", אמר מייק לו, מנכ"ל טרילר.

 

"לדור הזה יש תיאבון עצום לתוכן בשידור ישיר, אנחנו רואים איך אירועים בשידור חי בפלטפורמות חברתיות צברו מיליוני צופים בו-זמנית. אנחנו רוצים שהמשתמשים שלנו ידעו שאנחנו ממשיכים לעדכן את היישום שלנו ולהוסיף תכונות חדשות על סמך מה שאנחנו יודעים שישפר להם את החוויה על סמך המשוב שלהם", המשיך בובי סרנבשט.

 

ההתפתחות האחרונה הזאת היא השילוב הסופי של Halogen Networks לתוך הפלטפורמה, שטרילר רכשה ביוני השנה מתוך כוונה לתת למשתמשי טרילר את האפשרות לצפות באירועים בשידור חי, כולל ספורט, הופעות מוסיקה ועוד.

 

אודות טרילר

 

טרילר הוא יישום סרטוני מוסיקה מופעל בינה מלאכותית שמאפשר למשתמשים ליצור סרטונים עם מראה מקצועי תוך שניות. תבחרו שיר, תבחרו את החלק של השיר שבו תרצו להשתמש, תעשו כמה טייקים, ובלחיצת לחצן יש לכם סרטון מוסיקה באיכות סלב שמככבים בו אתם והחברים שלכם. טרילר מסתמכת אך ורק על צמיחה אורגנית ויש לה יותר מ-250 מיליון הורדות, וסלבס כמו אלישה קיז, קרדי בי, מרשמלו, רודי ריץ' ואמינם משתמשים ביישום באופן סדיר כדי ליצור בעצמם סרטוני מוסיקה. טרילר נרכשה לאחרונה על ידי Proxima Media. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.triller.co ותעקבו אחרי @trillervids באינסטגרם.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.