header 2

יום ראשון, 14 באפריל 2019

yes בשיתוף עיריית תל-אביב–יפו יקרינו את הפרק הראשון של עונת הסיום של "משחקי הכס" – מהכס: הקרנה פומבית וחווייתית ביפו העתיקה


יום שני 15.4 בשעה 20:00 בגן הפסגה ביפו

לקראת עליית עונת הסיום של הסדרה הגדולה בעולם, חברת yes בשיתוף עם עיריית תל-אביב-יפו, יערכו אירוע ייחודי לתושבי העיר: הקרנה חווייתית של הפרק הראשון של "משחקי הכס". אירוע ההקרנה, על מסך ענק, יתקיים באווירת הסדרה ובמיקום התואם את רוחה - ביפו העתיקה. הכניסה לאירוע בהרשמה מראש ומיועדת לבעלי כרטיס התושב של תל-אביב-יפו, "דיגיתל", ממנה יוכלו ליהנות כ-1500 תושבים. 

האירוע יתקיים ביום שני ה- 15.4 בשעות הערב, ביום בו משודר הפרק הפותח. חברת yes, שהיתה הראשונה להביא את תכניHBO  לישראל, ביניהם הסדרה "משחקי הכס", והייתה הראשונה בעולם ששדרה במקביל לארה"ב, תשדר את הפרק באותו היום לפנות בוקר, בשידור מקביל לארה"ב.

האירוע יתקיים באווירת הסדרה: את האורחים יקבלו שחקנים הלבושים בהשראת הסדרה ויזמינו להצטלם על הכס - רפליקה מדויקת של הכס המקורי מהסדרה, שנבנה עבור yes, הוא היחיד מסוגו בישראל ומהבודדים בעולם וכמובן הפרק הראשון יוקרן על מסך ענק.

על הסדרה משחקי הכס - הסדרה זוכת 47 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, המחזיקה בכמות שיא הפרסים בטקס האמי לסדרות מתוסרטות, חוזרת בעונת סיום חדשה ומרגשת, שהוגדרה על ידי חלק מהשחקנים כ"כמה רמות מעל העונות הקודמות". והנה, ההמתנה הארוכה עומדת להסתיים! ששת פרקי העונה השמינית של הלהיט הכי גדול בשנים האחרונות כבר כמעט כאן. ספויילרים, שמועות והדלפות של העלילה מלווים את עליית העונה אבל מה שאנחנו יודעים לבטח זה שעם הגיעו של החורף, בעוד סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודאניריז טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת הגיע מהצפון, בדמות ההלכים הלבנים בראשות מלך הלילה


המלווה בדרקון משלו והקרב האמתי  בין החיים למתים, על וינטרפל ועל שבע הממלכות עומד בפתח. האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?

משחקי הכס 8 – החל מה- 15/4, ימי שני ב- 04:00 וב- 22:00 בyes EDGE-,  ב- yes VOD וב- STINGT

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.