header 2

יום שני, 25 בינואר 2021

אקסיליון זכתה במכרז להקמת עיר דיגיטלית תאומה ראשונה במחוז Pitkin ובעיר אספן במדינת קולורדו בשותפות עם Microsoft ו-Mead&Hunt

 בנוסף הודיעה החברה כי התחילה במהלך לרישום מניותיה בנאסד״ק

 

 

מטרת הפרויקט הוא שיפור האפקטיביות של מערך התחבורה הציבורית במחוז, הגברת הבטיחות להולכי רגל ורוכבי אופניים וקורקינט והורדת זיהום האוויר

 

 

לדברי אורן דרור, מנכ״ל ויו"ר חברת אקסיליון תחבורה חכמה:

״זכייה זו מגיעה במקביל להודעת החברה להתחיל בביצוע בדיקות ופעולות להכנת התשתית המשפטית והמסחרית לשם רישום מניותיה של החברה בבורסת הנאסד"ק בארה"ב וזאת כחלק מאסטרטגיית החברה לפיתוח הפעילות הבינלאומית והעמקת החדירה לשוק בארצות הברית.

 

״אקסיליון מרחיבה את פעילותה בארצות הברית ומשלבת כוחות עם חברת ההנדסה, Mead&Hunt, חברת הנדסת תנועה אמריקאית הפרוסה ביותר מ –30 ערים בארצות הברית. הטכנולוגיה שפיתחה אקסיליון תסייע בניהול התחבורה הציבורית על בסיס הנתונים שיתקבלו מהמצלמות מבוססות הבינה מלאכותית שתספק החברה מתוך מטרה לשפר את יעילות התחבורה הציבורית והגברת הבטיחות לכלל משתמשי הדרך, ובפרט להולכי רגל ורוכבי אופניים וקורקינט.


אנו שמחים לבשר על הצטרפותו לקוח נוסף למארג הלקוחות של אקסיליון, השואף ומבין את הערך העצום בפתרון של אקסיליון לשיפור האפקטיביות של מערך התחבורה הציבורית והגברת הבטיחות להולכי רגל ורוכבי אופניים וקורקינט, הפחתת זיהום האוויר, הורדת עומסי תנועה והתייעלות משמעותית בזמינות התחבורה ציבורית."

 

 

תל אביב, 24 לינואר 2021 (ת״א: אילן) חברת אקסיליון תחבורה חכמה בע״מ  הודיעה כי תפעל להקמת "עיר דיגיטלית תאומה" מבוססת על תשתית ענן Azure של מיקרוסופט לניתוח מערך התחבורה במחוז Pitkin והעיר אספן במדינת קולורדו, ארה"ב בשיתוף חברת ההנדסה Mead & Hunt, לאחר שזו זכתה  במכרז (RFP) לביצוע פרויקט Upper Valley Mobility Enhancement Study.

 

במסגרת הפרויקט אקסיליון תספק מצלמות מבוססות בינה מלאכותית הכוללות מידע על מיקום (GPS) ומחוברות בזמן אמת לענן מיקרוסופט Azure כ- IoT אשר יותקנו על רכבים במחוז Pitkin ובעיר אספן ואשר באמצעות המידע המבוסס Computer Vision שייאסף מהם תבנה "עיר דיגיטלית התאומה", בענן  Azure של מיקרוסופט, המאפשרת ניתוח כולל של מצב התחבורה בכלל והתחבורה הציבורית בפרט.


הטכנולוגיה של אקסיליון תסייע בניהול התחבורה הציבורית על בסיס הנתונים שיתקבלו מהמצלמות מבוססות הבינה מלאכותית שתספק החברה מתוך מטרה לשפר את יעילות התחבורה הציבורית והגברת הבטיחות לכלל משתמשי הדרך, ובפרט להולכי רגל ורוכבי אופניים וקורקינט.

 

אודות חברת Mead&Hunt:

Mead&Hunt היא חברת הנדסת תנועה אמריקאית עם כ- 700 עובדים ויותר מ-30 משרדים ברחבי ארה"ב. חברת מיקרוסופט מספקת בין היתר שירותי ענן (Azure) למאות סוכנויות ממשלתיות ברמת העיר, המחוז והמדינה בארה"ב וברחבי העולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.