header 2

יום שני, 15 ביוני 2020

קבוצת בורן מרחיבה גלובלית את השותפות שלה עם אקיניאו, כדי לחזק את מוצרי ניהול החוויות והמסחר הארגוני שלה


בתור שותפת ה-PIM הבלעדית של בורן, יכולות ניהול חוויית המוצר (PXM) של אקיניאו ישלימו את פתרונות ושירותי המסחר הארגוני וניהול חוויית הלקוח הרב ערוציים הדיגיטליים זוכי הפרסים של בורן

סינגפור, 15 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

BORN Group, סוכנות דיגיטלית מובילה לניהול חוויית הלקוח ופתרונות מסחר ארגוניים, הודיעה שיצרה שותפות עם Akeneo, המובילה הגלובלית בפתרונות PXM למותגים תאגידיים ולקמעונאים.

השותפות, שתתרכז במזרח התיכון וצפון אפריקה, ארצות הברית ואסיה פסיפיק, משתמשת במומחיות הענפית של אקיניאו ובורן במסחר רב ערוצי ושינוי דיגיטלי של ארגונים, שיוצרת סינרגיה מושלמת בעזרה לסוחרי האזור לספק חוויות לקוח רלבנטיות בעקביות בערוצי המכירות כדי להגדיל את המכירות ולחזק את הנאמנות למותג.

 ג'ריר, הקמעונאית הכי גדולה בערב הסעודית, בחרה בבורן כשותפה האסטרטגית שלה והטילה על בורן את המשימה לחדש את החנות המקוונת עסק לצרכנים הקיימת שלה. ג'ריר מתכננת להגדיל באופן דרמטי את קטלוג המוצרים שלה למיליוני יחידות החזקת מלאי על ידי שימוש ב-PIM של אקיניאו כדי לאצור, להעשיר ולארגן באופן שיטתי תכונות של מוצרים באופן שיבטיח דיוק, שלמות וחוויית לקוח אופטימלית.

"לכבוד הוא לנו להיות שותפים של אקיניאו בקנה מידה גלובלי -- היא המובילה הראשונה במעלה ב-PIM שיש לה פתרונות חדשניים שמיועדים לעזור למותגים להתחרות ביעילות  בכלכלת החוויות של היום", אמר דיליפ קשו, מנכ"ל קבוצת בורן. "אנחנו מצפים להעמקת הקשרים שלנו עם אקיניאו ולשיתוף פעולה בפרויקטים מלהיבים עבור כמה מהקמעונאים הכי בולטים באזור".

"אנחנו מתלהבים מהשותפות החדשה שלנו עם אקיניאו, המובילה בניהול חוויית המוצר - אנחנו מאמינים שהשילוב של ההובלה של אקיניאו בחוויית המוצר וההובלה של בורן בניהול חוויות ומסחר ארגוני ייצור ערך למותגים ולקמעונאים", אמר פרקש גורומורתי, מנהל כללי, APJ, קבוצת בורן.

"בורן משלבת קריאייטיב, תוכן ומסחר ביצירת חוויות מותג ייחודיות, וזה מתאים מאוד למיקוד המתמיד של אקיניאו בהספקת חוויות מותג יוצאות דופן למותגים רב ערוציים. אנחנו שמחים שבורן מצטרפת לסביבת השותפים הגלובלית המתרחבת שלנו כדי להגדיל עוד את האימוץ של פתרונות ה-PXM של אקיניאו באזורי ארה"ב ואסיה פסיפיק", אמר ג'והאן בנואליד, סגן הנשיא הגלובלי למכירות של אקיניאו.

למידע נוסף, פנו בבקשה לאדיטיה באסו, שיווק אסיה פסיפיק בקבוצת בורן, aditya.basu@borngroup.com.

אודות קבוצת בורן:
קבוצת בורן היא סוכנות גלובלית זוכת פרסים שמתמקדת במסחר ארגוני ועיצוב חוויות. היא חברה של Tech Mahindra.

עם 500 שינויים דיגיטליים ברשימת ההישגים שלה ביותר מ-40 שוקי קצה הכוללים מגזרי עסק לעסק ועסק לצרכנים, היא אחת מהסוכנויות העצמאיות הכי גדולות בתחום חוויית הלקוח והמותג עם משרדים ופעילות ביותר משמונה מדינות. החברה משלבת עשר התמחויות כדי ליצור נכסים דיגיטליים עתירי ביצועים -- עיצוב קריאייטיב, הפקת תוכן, אפשור מסחר, התקנה בענן, שילוב, ייעוץ, מיטוב שיעורי המרה, שיווק דיגיטלי, ניתוחים ואחידות רב ערוצית. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.borngroup.com/.

אודות אקיניאו:

אקיניאו היא מובילה גלובלית בפתרונות ניהול חוויית המוצר (PXM) שעוזרים לסוחרים ומותגים לספק חוויית לקוח משכנעת בכל ערוצי המכירות. ה-PIM הארגוני בקוד פתוח של אקיניאו, ופתרונות בינת נתוני המוצרים, משפרים דרמטית את האיכות והדיוק של נתוני מוצרים תוך פישוט והאצת ניהול קטלוג המוצרים.

מותגים גלובליים מובילים בוטחים בפתרונות של אקיניאו כדי למדרג ולהתאים ספציפית את יוזמות המסחר הרב ערוציות וחוצות הגבולות שלהם. באמצעות אקיניאו, מותגים וקמעונאים יכולים לשפר את חוויית המשתמש, להגדיל את המכירות, לצמצם את זמן ההגעה לשוק, להפוך לגלובליים ולהגדיל את תפוקת הצוותים. https://www.akeneo.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.