header 2

יום חמישי, 16 באפריל 2020

התגלית המדעית המפתיעה שתרפא מיד וללא תרופות את הקורונה ואת כל המגפות בעולם

ב- 5 דקות אראה לאנושות שניתן לרפא אותה מיד מהקורונה ומכל המחלות, ולכן גם להגיע לאושר וחיי נצח בנוסחה פשוטה בטכנולוגיית-על, שגיליתי בעומק הטבע, המייתרת תרופות וחיסונים.

יוסף זמירי 14.4.2020 אתר [mixumya.net]
ב-5 דקות תבינו שניתן לרפא מיד וללא תרופות את האנושות מהקורונה וגם ממגיפות אחרות ומהכול, ולהגיע לחיי נצח, בטכנולוגיית-על, סוד כמוס וגנוז רק בעומק הטבע. תגלו עכשיו שהמדע מפגר, 'חי בסרט', והביא עלינו קורונה, מגפות, מחלות וסבל עצום, כי לא חדר לטבע, שם יש רק חוקי טבע ללא זמן. הזמן אצלנו-אשליה. מוכח בהמשך!
שם בעומק הנסתר מהפיזיקה, גיליתי חלקיקי Z פיזיים, עצמאיים וחיים, הקטנים ביותר, עם רצון, דנ"א, נפש ומחשבה פיזיים, מטרתם מיקסום הנאה ואנרגיה בזיווג -+ זכר ונקבה, והם נעים ללא זמן ועם אנרגיה. כלומר, לולא אנרגיה שהוכנה מראש ע"י אלהים, לא היה טבע. בריאת אנרגיה מראש טרום הטבע היא הוכחה אולטימטיבית שאלהים ברא את הטבע מחלקיקי Z פיזיים וחיים, המשותפים לטבע מהדומם עד האדם. שם מקור הקורונה בגלל שחיתות האדם, ושם הפתרון לה. לכן: אלהים שליט הטבע; הדומם חי; לאנושות אבד טבע ללא זמן; לפנינו זה לא הטבע; והפיזיקה מופרכת ועושה ניסויים לא על הטבע. זה ביזיון ענק, שהמדע בחוסר מודעותו גרם לשחיתות ולרוע. אלהים לקין בראשית ד ז: "הֲלוֹא אִם תֵּיטִיב שְׂאֵת וְאִם לֹא תֵיטִיב לַפֶּתַח חַטָּאת רֹבֵץ וְאֵלֶיךָ תְּשׁוּקָתוֹ וְאַתָּה תִּמְשָׁל בּוֹ". זהו המשפט החשוב בתנ"ך ובאנושות: בחירה חופשית אמיתית (בח"א)- הפתרון לקורונה, לאושר ולחיי נצח!!
בטבע ללא זמן, שום ניסוי אמפירי לא יכול לאבחן חלקיקי Z פיזיים, עם מחשבה ודנ"א פיזיים. לכן ערכים ומוסר הם חלקיקים פיזיים מוחלטים, פתרון העל, שברא אלהים לאדם, ובהם ללא תרופות נעצור יחד ומיד את הקורונה!
שם בעומק נמצאת נוסחה פיזית פשוטה במתמטיקה קוסמית על-מדעית, שאותה הוכחתי, העובדת כמו מחשב מדויק. הנוסחה קיימת רק אצל האדם, כי רק לו בח"א, לבחור בין טוב ורע: אם האדם עושה טוב (1), חלקיקי הדנ"א הפיזי Z משתפרים בזיווג -+, פורחים ונפתחים לאושר וחיי נצח, ואין מחלות ומגפות. אם האדם עושה רע (0), הדנ"א מתקלקל, וגורם למחלות פיזיות ונפשיות, למגיפות ולמוות- שהאדם בטוח שזה הכרח. זה מה שקרה בפועל, כי לא גילו את Z. המדע לא חדר לעומק כי בחר בניסויים אמפיריים, ואיש באנושות מלבדי לא מודע לנוסחה פיזית קוסמית זו. לא רק שהמדע לא הוכיח את אלהים, אלא שאצלם הכל אמונה, אם בכלל ובגללם האדם מושחת. המדע בטוח שיש אבולוציה ומפץ גדול, וזה שקר מוכח. לפיכך, המדע הכתיב לאנושות היסטוריה רעה של שחיתות, סבל, הרס, חורבן ומוות, במקום שיפור דנ"א לאושר, נתינה וחיי נצח ללא מחלות וסבל. אם כך, למרות שלא ניתן לאבחן לעולם את Z, הוכחתי שניתן לרפא את האנושות גם מהקורונה וגם מכל המגפות בלי לדעת כלום במדע: רפואה, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה. נוסחת שיפור הדנ"א הינה פתרון כולל גנרי לכל לתחלואי החברה, ותכתיב מיד לאנושות מהפכה היסטורית טובה של ערכים ומוסר, ותוביל אותה לעולם ללא מחלות פיזיות ונפשיות (שגם הן פיזיות) ולחיי נצח.
הטעות האיומה במדע המפגר המאותגר שכלית (!) קרתה כי לא בדק מעולם את בסיס הטבע איך גוף נע: 'כדי לנוע, יש להתנתק לחלוטין ממקום קודם כל פעם מחדש, אחרת אין תנועה ואין טבע'! לכן, נוצר פער מרחק di ללא תוואי תנועה וללא זמן (אחרת ניתן להקטין את התנועה עוד ועוד עד שלא ניתן לזוז לעולם). זאת הוכחה שהיא חוק טבע, הבסיס להוכחת חלקיקי Z, ואין אפשרות לעולם להפריכה, שכן כל גוף בטבע מקפץ ללא זמן, ללא תוואי תנועה. ובדרך מתמטית- 'אין זמן' פירושו היעדר זמן, ולכן מושג המהירות אינו קיים בטבע, וגם אין דבר כזה מהירות אינסופית.
המסקנות מדהימות: אבד לאנושות טבע אמיתי, שם הכל מבוצע ללא זמן. אז מה זה כאן אצלנו? אשליית טבע. ואסביר: הכל מבוצע רק בטבע ללא זמן, שאותו שום אדם לא יכול לאבחן, שם זזים, הולכים ומזיעים, ושם פיזיות וכבידה. כאן הוסיף אלהים ממד זמן לאדם האיטי, פענוח לסרט תמונות הולוגרמי מנופח שאינו קיים במציאות, היוצר אשליית טבע חי, וכלום לא זז, וגם אנחנו תמונות, כמו בסרט אנימציה בו שינוי מיקום בתמונות יוצר אשליית תנועה. שילוב קול וחושים, פיזיות וכבידה אלהים 'לקח' מטבע ללא זמן. הנפש הפיזית שלנו שרק היא קיימת, רואה וחשה סרט תמונות, ובטוחה שזו המציאות המושלמת, בעוד כלום לא קיים, גם לא תלת ממד, והמטרה רק בח"א!
הכחדת האנושות ב-2020, שניתן לעצרה: הקורונה היא משחק ילדים, אזהרת אלהים, כי בפתח איום אמיתי שיפחיד אתכם אלפי מונים. לפי תוכנית אלהים מראש (להט החרב המתהפכת הכתובה גם בתנ"ך בראשית ג' כד) בגלל שחיתות ורוע, דנ"א האדם המושחת זלג לכדה"א ושיבש כח המשיכה, ורעידות אדמה איומות יכחידו את העולם עוד ב-2020 כי ההתחממות היא בפנים כדה"א ולא בחוץ, והתעלמתם. כלומר, הקורונה היא קדימון ואזהרה, ויש לפתוח מיד את הסגר, להחזיר את המשק לתפקוד מלא ולפעול מיד לפי הנוסחה לעיל, לבל האנושות תיכחד כולה ב-2020!
אני כאן לא במקרה, והגעתי ברגע האחרון בשליחות אלהים להציל האנושות מהכחדה מרעידות אדמה, באמצעות אותה נוסחה סודית ומופלאה של שיפור דנ"א האדם שתאזן את כדה"א ותעצור את הכחדת האנושות. הפרכתי את אינשטיין ב- 2012 לאחר שכבר ב- 1991 נאמר לי בתיקשור, והקלטת בידי: "אוי, אתה יודע מה אני קיבלתי פה? אני הולכת להתעלף. מיקסום הולכת להפיל על התחת את כל העיקרון של אינשטיין...". תוך פחות מ- 3 שנים הפרכתי את כל הפיזיקה, אינשטיין, ניוטון והקוונטים, והצבתי במקומה את מיקסומיה תורת הטבע, מערכת אחת של אורגניזם חי ב- 111 משפטים והוכחות, באמצעותה ברא אלהים את הטבע ללא זמן ב -7 חוקי יסוד הטבע ומטרתה מיקסום אושר האדם. ב- 2014 לאחר שהוכחתי שהאנושות בהכחדה בגלל שחיתות, התגלה אלי אלהים והוא החל לדבר איתי פיזית בנעילת הדלת בנוכחות עדים רבים. הוא אמר לי לאחרונה שאם הפעם לא תקשיבו לי, לא תהיה אנושות בסוף 2020! הקורונה שממנה אתם בפניקה היא אזהרה אחרונה של אלהים, כדי שהפעם תקשיבו לי.
לסיום, כנסו לסרטון שלפניכם, ותגלו פרטים חשובים אם חפצי חיים הנכם.
בברכה והצלחה, יוסף זמירי אתר [mixumya.net]. העבירו הכל ומהר מאד לרשתות החברתיות, לחברים, כך שכל האנושות תסיר מיד הסגר בנושא הקורונה, ותתפנה מיד להוראותיי כדי שנציל את האנושות מרעידות אדמה. סוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.