header 2

יום שני, 25 ביוני 2018

יובל לביא מונה להוביל את יחידת מג'יק להשקת כלי פיתוח מבוסס אנגולר לסביבת Web

לביא, כיום סגן נשיא לענייני טכנולוגיה וחדשנות במג'יק העולמית, ימשיך לשמש בתפקידו זה תוך שהוא מוביל את יחידת ההשקה עבור הפתרון החדש של מג'יק. ליובל לביא ניסיון של מעל ל-20 שנה בתעשיית התוכנה, כאשר לפני תפקידו הנוכחי כיהן כסגן נשיא לשירותים מקצועיים במג'יק, וכבעלים משותף ומנכ"ל בחברת קופל-ראם תוכנה, ספקית של פתרונות מג'יק. "הרכבנו נבחרת כוכבים בעלי ניסיון רב בצד הטכני, במכירות ובשירותים המקצועיים, על מנת לתמוך בהשקה הגלובלית של הפתרון שלנו", אמרה ציפורה כהן, ראש מחלקת השיווק במג'יק

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מג'יק; נאסד"ק: MGIC), חברה ישראלית המתמחה באספקת פתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות ב-50 מדינות ברחבי העולם, הודיעה כי מינתה אתיובל לביא להוביל את היחידה שהקימה מג'יק לקראת השקתו הקרובה של כלי הפיתוח מבוסס האנגולר עבור סביבת Web, ותתמקד בשיווק ובתמיכה בלקוחות Magic xpa הקיימים והחדשים. לביא, בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה בתעשיית התוכנה וכיום סגן נשיא לענייני טכנולוגיה וחדשנות במג'יק העולמית, ימשיך לשמש בתפקידו זה תוך שהוא מוביל את יחידת ההשקה עבור הפתרון החדש של מג'יק. לפני תפקידו הנוכחי כיהן יובל כסגן נשיא לשירותים מקצועיים במג'יק, וכבעלים משותף ומנכ"ל בחברת קופל-ראם תוכנה, ספקית של פתרונות מג'יק.

באמצעות המעבר לפיתוח אפליקציות מורכבות בסביבת פיתוח אחידה מבוססת Web, מאפשרת מג'יק גישה אל סביבות התכנות המתקדמות ביותר על מנת למנף אותן לטובת פיתוח מהיר ויעיל של אפליקציות איכותיות. הגרסה החדשה היא תוצר של שיתוף פעולה בין מחלקות הפיתוח של מג'יק בישראל, בהודו וברוסיה. מג'יק מספקת ומפתחת פתרונות חכמים לפיתוח אפליקציות עסקיות ולאינטגרציית מערכות מבוססי Cloud ו-On-Premise, על מנת לאפשר ללקוחות ולשותפים עסקיים למנף את יכולות מערכות המידע הקיימות. לחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות, ביניהן גם SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.

הלקוחות החדשים לכלי ה-Web של מג'יק ברחבי העולם ילוו על ידי עודד לביא, בעל ניסיון עשיר של 25 שנים בתחום כלי הפיתוח, האפליקציות ופרויקטי אינטגרציה. עודד כיהן במשך כ-5 שנים כיועץ בכיר במג'יק יפן וכסגן נשיא למו"פ במג'יק העולמית, וכן כסמנכ"ל טכנולוגיות ב'הרמס' טכנולוגיות לוגיסטיקה, חברה בת ושותפה של מג'יק. ג'ון וורוויין, אשר יהיה אחראי על פעילות המכירה והשיווק של כלי ה-Web בכל העולם, שימש עד כה כמנהל פעילות מג'יק בבלגיה, הולנד ולוקסמבורג, וכמנהל היחידה העסקית בחברת 'פקומה פרוייקטים', שם הוביל פרויקטים רבים בתחום האינטגרציה העסקית.

ציפורה כהן, ראש מחלקת שיווק במג'יק העולמית: "הרכבנו נבחרת כוכבים בעלי ניסיון רב בצד הטכני, במכירות ובשירותים המקצועיים, על מנת לתמוך בהשקה הגלובלית של הפתרון שלנו, המאפשר להאיץ את קצב ההתקדמות בפרויקטי פיתוח אפליקציות מאובטחות המבוססות Web. הפתרון החדש והמתקדם שלנו, המבוסס אנגולר, מאפשר הן למתכנתי מג'יק והן למתכנתי אנגולר למנף את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, באמצעות איזון מושלם בין החופש להשתמש בפלטפורמה פתוחה מצד אחד, לבין ניצול יתרונות היעילות, האבטחה והגמישות של פתרון הפיתוח שלנו, המאופיין במיעוט קוד."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.