header 2

יום שני, 18 ביוני 2018

קניוני עזריאלי בפרויקט ייחודי: החלו בהנגשה של הקניונים לציבור העיוורים ולקויי הראייה

לאחר פרויקט פיילוט מוצלח בקניון עזריאלי הוד השרון הוחלט בקבוצה להמשיך את הפעילות בקניונים נוספים 
ביניהם: עזריאלי תל אביב, ירושלים, מודיעין וקניון עזריאלי אילון.

עד כה לקויי הראייה היו צריכים להיעזר במלווים על מנת להימצא במרכזים גדולים בכלל ובקניונים בפרט. 
לפני כשנתיים החל פרויקט פיילוט ייחודי בקניון עזריאלי הוד השרון אשר עשה שימוש באפליקציה בשם 
RIGHT HERE אשר פותחה על ידי חברת ZIKIT, שנועדה להקל על ההתמצאות במרחב של לקויי הראייה ואמורה לסייע להתגבר על הקושי ועל הצורך בסיוע חיצוני.

האפליקציה שפותחה על ידי עידן מאיר וגיל אלגרבלי עושה שימוש בטכנולוגיה החדשנית IBEACON מבית אפל, שמאפשרת לזהות את מיקומו המדויק של המשתמש בתוך מבנים, גם ללא קליטת לוויינים ורכיב ה- GPS אינו פעיל. האפליקציה מסייעת ללקויי הראייה להתמצא במרחב, מכווינה בזמן אמת וממקמת את המשתמש ביחס לחנות ולשירותים נוספים בקניון אליהם רוצה להגיע. בנוסף היא מאפשרת להזעיק עזרה במידת הצורך ובעצם להתנהל באופן עצמאי בקניון, ללא עזרת מלווים.

הפיילוט הוכתר כהצלחה רבה בהוד השרון ולאחריו החליטו בקבוצת קניוני עזריאלי להמשיך את הפעילות המבורכת ולהנגיש קניונים נוספים. 
כרגע הקניונים שמתווספים לפרויקט הינם: עזריאלי תל אביב, עזריאלי ירושלים (מלחה), עזריאלי מודיעין וקניון עזריאלי אילון. 
בהמשך צפויים להתווסף קניונים נוספים של הקבוצה שיונגשו.

ארנון תורן מנכ"ל קניוני עזריאלי: "קניוני עזריאלי פועלים ויוזמים כל העת חידושים וחיבורים שונים מעולם הטכנולוגיה והאפליקציות כך שיקלו ויעצימו את חוויית הבילוי של לקוחותינו. לאחר הפיילוט שביצענו בעזריאלי הוד השרון קיבלנו פידבקים מאוד חיוביים. אנשים מרגישים שמישהו מסתכל, מתחשב ורוצה לעשות יותר ממה שהיה עד היום. בעקבות זאת החלטנו כי יש להמשיך בפעילות הכה חשובה הזו ולקדם הנגשה של קניונים נוספים על ידי שימוש באפליקציה הייעודית. בעתיד הלא רחוק כל קניוני הקבוצה יהפכו לחלק מהמהלך וכולם יהיו מונגשים לטובת קהילת העיוורים ולקויי הראייה בארץ".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.