header 2

יום שני, 19 במרץ 2018

מג'יק השיקה גרסה חדשה לפלטפורמת Magic xpi שתאפשר אינטגרציה מהירה עבור סיילספורס

מג'יק משיקה את גרסת 4.7 של פלטפורמתMagic xpi : תאפשר אינטגרציה מהירה עבור סיילספורס
החברה דיווחה לאחרונה על הכנסות שיא של 258 מיליון דולר לשנת 2017 עם צמיחה של 28% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. קופת המזומנים של החברה הסתכמה ב-53.1 מיליון דולר נכון לסוף 2017. עבור 2018, מג'יק צופה הכנסות שנתיות בטווח שבין 283 ל-293 מיליון דולר, המשקף שיעור צמיחה שנתי של 10%-14%

מג'יק תעשיות תוכנה, (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בפתרונות לפיתוח יישומי מובייל וענן עסקיים ולאינטגרציית תוכנה בארגונים, ובאספקת שירותי ייעוץ IT, הודיעה לאחרונה כי השיקה את Magic xpi 4.7 – גרסה חדשה לפתרון האינטגרציה של החברה, המאפשר לארגונים להגיב במהירות לשינויים בטכנולוגיה ובסביבה העסקית, באמצעות פלטפורמה נטולת-קוד ידידותית, מהירה ומשתלמת כלכלית.

מג'יק מספקת ומפתחת פלטפורמת פיתוח אפליקציות ואינטגרציה ופתרונות אינטגרציה עסקיים מבוססי Cloud ו-On-Premise. לחברה משרדים מסביב לעולם ונוכחות בלמעלה מ- 50 מדינות עם רשת גלובלית של שותפים עסקיים, בתי תוכנה, אינטגרטורים, יועצים ושותפי OEM. הלחברה שותפויות עסקיות עם יצרניות תוכנות IT מובילות כגון: SAP, salesforce.com, Oracle ו-IBM.

החברה, אשר הרחיבה לאחרונה את שיתוף הפעולה שלה עם סיילספורס (Salesforce), כללה כעת יכולות חדשות בפתרון האינטגרציה המעודכן, על מנת לפשט ולזרז את האינטגרציה בין מערכות Salesforce למערכות אחרות. באמצעות שיתוף הפעולה עם Salesforce, מג'יק מרחיבה משמעותית את רשת השותפים שלה, וממקסמת את היצע השירותים שלה עבור קהל לקוחותיהם בכל העולם, בזכות מתן שירות טוב יותר בכל הערוצים על ידי חיבור אפליקציות ERP, אפליקציות פיננסיות, וייעול תהליכים עסקיים במגוון אפליקציות.

פתרון Magic xpi 4.7 מספק לארגונים אינטגרציית יישומים ותהליכים עסקיים אמינה ומשתלמת עבור מגוון מוצרי CRM, ERP ומסחר אלקטרוני, לרבות Salesforce, SugarCRM, Microsoft Dynamics, SAP, Sage, SYSPRO, Microsoft SharePoint ועוד.

השיפורים בגרסה Magic xpi 4.7 כוללים בין היתר קישוריות מתקדמת ומורחבת עם קונקטור OData Provider חדש, שהופך את המערכות הלגאסי הקיימות בארגון לנגישות עבור מערכות חיצוניות, כולל Lightning Connect, מערכת פיתוח אפליקציות מבית Salesforce. כמו כן כוללת הגרסה החדשה תמיכה בשירותי Active Directory Federation (ADFS) עבור הקונקטור של SharePoint Online (MOSS), המוסיף שכבת אבטחה לפרויקטי אינטגרציית SharePoint. ה-ADFS יאמת משתמשים עבור ה-Active Directory וכן יספק גישה לאפליקציות מסוג claims-aware, כולל Salesforce ו-Microsoft Office 365.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.