header 2

יום חמישי, 1 במרץ 2018

שוקרד מביאה את העתיד של הזהות עם ההודעה על הנפקת מטבע לציבור

סביבת ניהול זהויות מבוססת בלוקצ'יין פותרת חסרונות אינהרנטיים בשיתוף של נתוני זהות ומידע המאפשר זיהוי אישי

קופרטינו, קליפורניה, 28 בפברואר 2018, (GLOBE NEWSWIRE):
ShoCard, סביבה לניהול זהויות מבוססת בלוקצ'יין, הודיעה היום על הנפקת המטבע לציבור (ICO) הקרובה של מטבע הקריפטו שלה ShoCoin (SHO). מטבע הקריפטו יספק מנגנון פיננסי למשתמשים וספקי שירותים כדי להתקשר באופן מאובטח בטרנזקציות שמשתמשות בזהות ובתכונות אישיות אחרות של אדם עם פחות חיכוך. זה יעזור להרחיב את שוק הזהויות הדיגיטליות וליצור סביבה יותר מאובטחת שמאפשרת פרטיות, שכבר מאומצת על ידי SITA, בנק אלג'זירה, קרדיטאינפו, BubbleTone ואחרים. האסימונים האלה, שמשולבים באופן מלא בפלטפורמת ניהול הזהויות של שוקרד, מאפשרים טרנזקציות של ניהול זהויות על ידי תשלום למשתמשים ולספקי השירותים. שוקוינים זמינים עכשיו במכירה מוקדמת באמצעות חוזה SAFT, ויונפקו באמצעות הזהות של ShoCard Inc., והמכירה לקהל (crowdsale) הציבורית למשקיעים כשירים מתוכננת להתחיל ב-16 באפריל 2018.
שוקרד, שהוקמה ב-2015 על ידי ארמין אברהימי, בכיר לשעבר ביאהו! שבנה את פלטפורמת הפרסום של יאהו!, משתמשת בבלוקצ'יין הבלתי ניתן לשינוי, יומן ציבורי עמית לעמית שעוקף מתווכים ושלבי ביניים, ומאפשר לעמיתים ליצור אמון ולוודא זהות שהיא מאובטחת מבחינה קריפטוגרפית. באמצעות שוקרד, הזהות של אדם נשארת איתו במכשיר הנייד שלו, נעולה במפתח פרטי. שוקרד מאפשרת למשתמשים שלה להחליט איזה חלקים מהזהות שלהם הם רוצים לשתף ועם מי, ומבטלת את הצורך במסד נתונים מרכזי שמלא במידע המאפשר זיהוי אישי שאפשר לפצח אותו ולהשתמש בו נגד אנשים וארגונים.
"מכשירים ניידים, שהתרבו במהירות בתרבות שלנו והפכו להרחבה של עצמנו, יחד עם טכנולוגיית בלוקצ'יין, מאפשרים לנו לשאת איתנו שיטת זיהוי ניתנת לאימות בכל זמן", אמר ארמין אברהימי, מייסד ומנכ"ל שוקרד. "אנחנו נמצאים ברגע חשוב בהתפתחות של טכנולוגיות הזהויות, במיוחד מבחינת גישה ובקרה. אנשים רוצים שתהיה להם שליטה רבה ככל האפשר על הזהות שלהם -- להכתיב מה לשתף ועם מי, בלי שיצטרכו לבטוח בצדדים שלישיים כדי שהנתונים שלהם יישארו בטוחים. ספקי שירותים וארגונים צריכים להקדים את הדרישה הזאת כדי להציע אבטחה ושירות באיכות הגבוהה ביותר".
המשקיעים המובילים של שוקרד הם Morado Ventures ו-AME Cloud Ventures. The Digital Currency Group (DCG), שמשקיעה אך ורק בתחום הבלוקצ'יין, הייתה מהמשקיעים הראשונים בשוקרד, ומאמינה שלבלוקצ'יין יש תכלית הרבה יותר משמעותית מעבר למטבעות וירטואליים.
למידע נוסף על שוקרד, בקרו באתר https://shocard.com. משקיעים כשירים, כמוגדר בתקנה D של חוק ניירות הערך של ארה"ב מ-1933, יכולים למצוא מידע נוסף איך להשקיע בשוקרד במכירה לפני ההנפקה שלה, שמתקיימת מעכשיו עד שהמכירה לקהל תתחיל ב-16 לאפריל בכתובת https://shocard.com/tokensale.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.