header 2

יום רביעי, 8 בינואר 2020

באטמ הישראלית תפחית תמותת ילדים מדלקת קרום המוח באיטליה: חתמה על הסכם ראשון למכירת המערכת לדיאגנוסטיקה מהירה של אדור

באטמ מדווחת על הסכם מסחרי ראשון למכירת מערכת הדיאגנוסטיקה מוגנת הפטנטים של חברת הבת אדור: ההסכם הוא עבור זיהוי מנינגיטיס הגורם לדלקת קרום המוח
המערכת מאפשרת לאבחן דלקות תוך 90 דקות מקסימום. "מנינגיטיס הוא גורם מרכזי המוביל לדלקת ותמותת ילדים, ומהירות הגילוי והטיפול היא קריטית, ועל כן בחרנו לשחרר מוצר זה לראשונה, שיסייע לגורמים המטפלים לאבחן במהירות וביעילות את הזיהום הספציפי תוך מתן טיפול נדרש מתאים", אמר ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ

((מצ"ב תמונת מערכת אדור דיאגנוסטיקה מקבוצת באטמ. קרדיט: באטמ))

חברת הטכנולוגיה באטמ (ת"א: BVC; לונדון: BVC), העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, הודיעה כי חברת הבת אדור דיאקנוסטיקה (  Ador Diagnostic), המפתחת ומשווקת פתרונות דיאגנוסטיקה מולקולרית, חתמה על הסכם מסחרי ראשון, עם חברת ההפצה האיטלקית המובילה לשווק מוצרי דיאגנוסטיקה מולקולריים וגנומיים.

במסגרת ההסכם תספק אדור, את מערכת הדיאגנוסטיקה NATlab החדשה ומחסניות לזיהוי מנינגיטיס, במחצית השניה של 2020. הדגמים הראשונים של המערכת יתחילו בניסויים סופיים בבתי חולים מובילים במחצית הראשונה של שנה זו, כשמערכת ראשונה תסופק בחודש זה.

מערכת הדיאגנוסטיקה מאפשרת אבחון של דלקות בקטריאליות, ויראליות או פטרייתיות, תוך 15-90 דקות, באמצעות דגימת חומר גנטי של הפתוגן הנמצא בדם, שתן, רוק או נוזלי גוף אחרים של המטופל. המערכת הייחודית היא מודולרית, קומפקטית וניידת ותוכננה לשימוש בכל אתר ממשרד הרופא ועד מעבדות בבתי חולים. הדבר מאפשר לגורמים המטפלים לספק טיפול מהיר ויעיל יותר באופן משמעותי.

ההסכם המסחרי הראשון למערכת התקבל לאחר תהליך בדיקות קפדני ואישור של למעלה מ-40 פטנטים עולמיים, כולל באירופה וארה"ב וכן פטנטים נוספים הנמצאים בתהליך אישור.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "ההסכם המסחרי הראשון עבור מערכת NATlab מהווה אבן דרך חשובה עבורנו ועבור עולם הדיאגנוסטיקה, עולם מרכזי בטיפול נכון ומהיר במחלות. מנינגיטיס הוא גורם מרכזי המוביל לדלקת ותמותת ילדים – ומהירות הגילוי והטיפול היא קריטית ועל כן בחרנו לשחרר מוצר זה לראשונה. אנו גאים בכך שהגילוי המהיר בין הבדיקה ומתן התשובה יסייע לגורמים המטפלים לאבחן במהירות וביעילות את הזיהום הספציפי תוך מתן טיפול נדרש מתאים, ומאמינים כי NATlab תשנה את שוק דיאגנוסטיקת המחלות הזיהומיות. אשר בודקים את הפתרון. אדור פועלת יחד עם מוסדות אקדמיים ומוסדות מחקר בולטים בעולם, לרבות באנגליה, לפיתוח פאנלים לזיהוי מחלות נוספות. אנו מצפים להמשיך ולדווח על התקדמותה של אדור".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.