header 2

יום שני, 16 בדצמבר 2019

אייסקיור במכירה ראשונה בסין: קיבלה הזמנה לאספקת מערכות ומחטים להקפאת גידולים סרטניים בשד עבור בית חולים בסין תמורת 220 אלף דולר

המערכת משמשת בישראל להשמדת גידולים בשד באמצעות הקפאתם וללא ניתוח או אשפוז מאז סוף 2018, בביה"ח אלישע שבחיפה, ומשמשת בהצלחה לטיפולים שוטפים ביפן ובארה"ב מזה מספר שנים. בהמשך להזמנה כעת, בית החולים הסיני יערוך ניסוי עצמאי במערכות של אייסקיור בקרב מטופלות. לחברה אישור מנהל התרופות הסיני למכירת מערכת IceSense3 והחברה מקדמת, באמצעות חברה מקומית, קבלת אישור רגולטורי למכירת מחטים באופן מסחרי

"השוק בסין מהווה עבורנו יעד אסטרטגי וההזמנה הראשונה לאספקת מוצרים לבית חולים היא צעד ראשון בתהליך הרחבת המסחור גם בטריטוריה זו. כבר היום לאייסקיור תוצאות קליניות ממספר רב של פרוצדורות ברחבי העולם, המראות כי ניתן להשמיד גידולים, בין אם סרטניים ובין אם שפירים, באמצעות טכנולוגיה ישראלית חדשנית. בתקופה האחרונה קיבלנו אישור לשיווק מוצרינו בטריטוריות מרכזיות במזרח הרחוק וחתמנו על הסכם אסטרטגי עם חברת המכשור הרפואי היפנית 'טארומו' בתמורה מינימלית של כ-13.2 מיליון דולר, לתקופת ההסכם, מתוכה קיבלנו הזמנת רכש בהיקף 3 מיליון דולר", אמר אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור

אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי שפיתחה טכנולוגיה להקפאת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול במרפאה ללא ניתוח, הודיעה כי קיבלה הזמנה לאספקת מערכות ומחטים עבור בית חולים מוביל בסין לטובת ביצוע ניסוי עצמאי להקפאת גידולים סרטניים בשד, בתמורה לסך של 220 אלפי דולר, אשר שולמו מראש. להערכת החברה, ההזמנה תסופק עד סוף שנת 2019.

בנוסף, כחלק מאסטרטגיית הכניסה של החברה לשוק הסיני, אייסקיור התקשרה בהסכם עם חברה סינית העוסקת בייעוץ רגולטורי לחברות המייצרות מכשור רפואי ברחבי העולם, לקבלת שירותי ייעוץ רגולטורי ורישום המחטים לצורך שיווק ומכירה לצרכים מסחריים של מוצרי החברה בסין. יצוין כי לאייסקיור אישור ה-CFDA (מנהל המזון והתרופות של סין) לשיווק מערכת IceSense3 של החברה ללא המחטים.

החברה דיווחה בחודשים האחרונים על קבלת אישור ממשלת תאילנד לשיווק המערכת והמוצרים הנלווים להשמדת גידולים ממאירים ושפירים. כאמור ההצלחה בתאילנד מגיעה לאחר ההסכם המשמעותי שנחתם עם Terumo וכולל מכירה ושיווק מוצרי אייסקיור בטריטוריות יפן וסינגפור. עם קבלת האישור לשיווק גם בתאילנד, וההסכם עם טארומו, אייסקיור תנהל מו"מ עבור זכויות הפצה בלעדיות בטריטוריה זו. חברת טארומו נסחרת בבורסה לניירות ערך בטוקיו בשווי שוק של כ- 23 מיליארד דולר עם מחזור מכירות שנתי של כ- 5.6 מיליארד דולר בשנה שנסתיימה ביום 31 במרץ 2019, אשר מתוכם כ- 1.2 מיליארד דולר במדינות אסיה שאינן יפן. ל-Terumo יכולות הפצה נרחבות באסיה בכלל, ובתאילנד בפרט.

אייסקיור מדיקל עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מכשור רפואי לטיפול בגידולים (שפירים וסרטניים), אשר פיתחה מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים בשד וגידולים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. לאייסקיור חברה-בת בבעלות מלאה בארצות הברית, אייסקיור מדיקל אינק., ולה משרדים בניו ג'רזי. אייסקיור נוסדה בשנת 2006 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בקיסריה.

מצ"ב תמונה
צוות אייסקיור עם בעל השליטה הסיני של החברה – ויק לי, ונציגו בישראל – ינקור הואנג, בעת ביקורם בשבוע שעבר במשרדי החברה בקיסריה, על רקע ההכנות בסין לקראת תחילת הטיפולים במערכת אייסקיור להשמדת גידולי שד שפירים וממאירים אצל נשים סיניות באמצעות מערכת ההקפאה של החברה הישראלית, המאפשרת להרוג את הגידול בהליך של 20 דקות בלבד במרפאה ללא ניתוח, כאבים, אישפוז או הרדמה. מימין לשמאל: רוית אטלי – ראש תחום קליני, רונן צימרמן – סמנכ"ל כספים ותפעול, אייל שמיר – מנכ"ל אייסקיור, ויק לי – בעל השליטה באייסקיור עם נציגו בישראל – ינקור הואנג, נאום מוצ'ניק – סמנכ"ל מחקר ופיתוח, אליזבת צדקה – סמנכ"לית תחום קליני ורגולציה, טללית בוסי תל-צור – סמנכ"לית פיתוח עסקי, מיה יוריסטה – ראש תחום בקרת איכות. קרדיט: אייסקיור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.