header 2

יום שלישי, 8 באוקטובר 2019

באטמ תספק מוצרי סייבר לארכיטקטורת ARM: מדווחת כי קיבלה הזמנת המשך מלקוח ממשלתי ביטחוני

באטמ הישראלית מרחיבה את קו מוצרי הסייבר גם לארכיטקטורת ARM: משיקה חיישן חכם לזיהוי וסיווג רכיבים ופעולות ברשת התקשורת
הפתרון יהיה זמין ללקוחות החל מ-2020. באטמ גם דיווחה כי קיבלה הזמנת המשך לפתרון הסייבר מלקוח ממשלתי ביטחוני קיים, אשר תסופק ברובה עוד השנה ומביאה את סך כל הכנסותיה מלקוח זה עד כה ליותר מ-14 מיליון דולר

באטמ (ת"א: באטמ; לונדון: BVC) חברת טכנולוגיה ישראלית בשווי של כ-715 מיליון שקל, המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה על הרחבת קו מוצרי הסייבר גם לארכיטקטורת ארם (ARM), בנוסף על ההתאמה הקיימת של קו המוצרים לארכיטקטורת אינטל (Intel).

הקבוצה מרחיבה את מוצר T-Sense, חיישן רשת חכם מבוסס-תוכנה, המאפשר לזהות ולסווג רכיבי רשת, יישומים, שירותים ופעולות המתבצעות ברשת, תוך שהוא תואם את ארכיטקטורת ARM, כמו גם פלטפורמות מבוססות ארכיטקטורת Intel.  הפתרון יהיה זמין ללקוחות החל מ-2020, ויאפשר למנף את יתרונות כל תשתיות הרשת העיקריות, תוך הרחבת שווקי היעד של באטמ.

כמו כן, הקבוצה דיווחה כי קיבלה הזמנת המשך לפתרון הסייבר מלקוח ממשלתי ביטחוני קיים. הזמנה חדשה זו, בהיקף של 600 אלף דולר, תסופק ברובה בשנת 2019, ומהווה הרחבה למוצרי הסייבר שנרכשו בעבר על ידי הלקוח מהקבוצה. עם הזמנה זו, סך כל הכנסות הקבוצה מלקוח זה עד כה, ממוצרי סייבר ושירותים, מסתכמת בלמעלה מ-14 מיליון דולר.

צבי מרום, מנכ"ל באטמ: "הרחבת פתרון T-Sense לארכיטקטורת ARM תאפשר ללקוחותינו למנף גישה לכלל תשתיות הרשת המובילות ומרחיבה את שווקי היעד שלנו. לצד העבודה שלנו עם ARM, תחת הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לשוק הרשתות הוירטואליות, אנו יכולים להציע כעת פתרון מקיף לפלטפורמות מבוססות ARM, שיוכלו לספק יכולות סייבר עבור רשתות וירטואליות. כמו כן, אנו שמחים על קבלת הזמנת המשך מלקוח ביטחוני ממשלתי לתוכנת הסייבר שלנו, הממחיש את הערך שהפתרון שלנו מציע ואת שביעות רצון הלקוח. אנו ממשיכים לחוות ביקוש גובר לפתרון הסייבר שלנו ומצפים השנה להזמנות נוספות."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.