header 2

יום רביעי, 28 בפברואר 2018

איירספן וספרינט נבחרו כזוכות בפרס "פריצת הדרך הטובה ביותר בטכנולוגיות מובייל" ב-GLOMO 2018

ברצלונה, ספרד, 28 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE):
איירספן וספרינט גאות שנבחרו כזוכות בפרס פריצת הדרך הטובה ביותר בטכנולוגיות מובייל כהכרה בפריסה ההמונית פורצת הדרך והמוצלחת של התא הקטן במקומות סגורים הראשון שכולו אלחוטי, המג'יק בוקס, שתוכנן במיוחד כדי לשפר את יעילות הרשת, להגביר מהירויות נתונים ולשפר את חוויית המשתמש.
"אנחנו שמחים שהמג'יק בוקס החדשני שלנו זכה להכרה של GSMA והשופטים בקטגוריה מאוד תחרותית עם כמה מהחברות הגדולות ביותר בעולם", אמר רוברט קינגסלי, מנהל הפיתוח של תאים קטנים ו-WiFi בספרינט. "פשטות ההתקנה והבינה המובנית של המג'יק בוקס משפרות את חוויית הרשת של לקוחותינו בכל יום".
"השותפות שלנו עם ספרינט מממשת את היכולות המבטיחות מזה זמן רב של תאים קטנים לשפר את יעילות הרשת ולהרחיב באופן משתלם את הכיסוי והקיבולת של הרשת", אמר אריק סטונסטורם, מנכ"ל איירספן נטרוורקס. "המג'יק בוקס סופסוף עונה לצורך בפתרון עתיר ביצועים, זול ובהתקנה עצמית לבעיות של כיסוי הרשת".
פרס פריצת הדרך הטובה ביותר בטכנולוגיות מובייל מדגיש את התרומה של מפעילי מובייל, יצרנים וספקים להגברת השימוש במובייל, הרחבת חוויית המשתמש ועזרה בהגדלת ההזדמנויות העסקיות.
הקטגוריה המאוד רחבה הזאת כוללת בין היתר רכיבים, מיקרו מעבדים, זיכרון, ערכות שבבים, מסכים, אודיו, סוללות, מערכות הפעלה ו-APIs ובוחנת אפילו חידושי תכנון וגודל פיזי. היא מכירה במיגוון העצום של סביבת המובייל הגלובלית כשהיא ממשיכה לחדש ולהוסיף מימדים חדשים לחוויית המשתמש, וספרינט ואיירספן גאות לקבל את פרס GLOMO לשנת 2018.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.